keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Näyttelijöiden reaktioita uutisiin Gary Rossista

Jacqueline Emersonilta, Alexander Ludwigilta ja Dayo Okeniyiltä on saatu kommentteja uutisiin siihen, ettei Gary Ross ohjaa Vihan liekkejä. Vaikkei kukaan heistä itse ole mukana elokuvassa, he ovat kuitenkin Nälkäpeli-faneja, joten heillä on sanansa sanottavana.

Näin Jacqueline Emerson sanoi Celebuzzille:
"Minä vasta kuulin siitä tänään ja olen niin poissa tolaltani! Olen vain niin surullinen," hän myönsi Nylon-lehden vuosijuhlissa Smashbox studioilla Los Angelesissa tiistai-iltana. "Hän on niin lahjakas ohjaaja ja hän auttoi meitä todella saamaan yhteyden hahmoihimme tavoilla, joita minulla ei ennen ollut ollut. Hänellä oli metodi kaikkien kanssa työskentelemiseen."
Näyttelijätär lisäsi, "Tarkoitan, minua hän auttoi pääsemään pääni sisään ja antoi minulle sisäisen monologin. Kun katselin ympärilleni, sen sijaan, että hän olisi sanonut minulle, 'Ok, katso oikealle, katso vasemmalle,' hän todella painotti, 'Sinä näet tämän repun, aiotko hakea sen?' Hän todella auttaa sinua niin, että käyt tämän ajatusprosessin. Koko juttu näyttelemisessä on, että tarvitset sen, että ihmiset näkevät  tuon ajatusprosessin."
Näin Jackueline Emerson, Alexander Ludwig ja Dayo Okeniyi kommentoivat E!:lle:
"Yksi asia Garyssä on, että hän osaa tehdä kaikkien työt paremmin kuin sinä itse," Alexander Ludwig, joka näytteli Katnissin arkkivihollista Catoa, kertoi meille Nylon-lehden 13-vuotisjuhlissa Smashbox studioilla Los Angelesissa. "On kunnia työskennellä niin lahjakkaan ohjaajan kanssa. Hän on uskomaton tyyppi ja näyttelijän ohjaaja, mikä on mahtavaa... Kukaan ei voi oikeasti tehdä, mitä Gary teki. Minä rehellisesti uskon sen 100 prosenttisesti."
Me itseasiassa kerroimme uutiset Jacqueline Emersonille aka Ketunnaamalle. "Se saa minut niin surulliseksi," hän sanoi. "Olen pahoillani, en voi jatkaa eteenpäin vielä. Olen vielä suruvaiheessa.  En tiedä, että kukaan muu voisi herättää sitä henkiin tavalla, jolla hän sen teki."
Dayo Okeniyi (Thresh) sanoi, "Sydämeni on särkynyt. Hän oli minulle täydellinen henkilö ensimmäiseen elokuvaani, koska hänellä on tämä hieno kyky tehdä indie-juttuja jymymenestyksen kanssa ja minusta kaikki haluavat tämän yhdistelmän." Okeniyi lisäsi, että hän toivoo, että "jossain kosmoksessa se setviytyy niin [että Ross] voi tehdä toisen elokuvan."
Celebuzz tavoitti myös Dayon, joka kommentoi asiaa sille näin:
Dayo, [...] kertoi meille, että tulee olemaan lähes mahdotonta korvaamaan Rossia ohjaajana: "Rehellisesti, minusta hän on ainoa henkilö, joka voi tulla takaisin ja tehdä toisen elokuvan. Joten toivon, että se on yksi niistä jutuista, joissa hän on ensiksi kuin, "En tee sitä," ja sitten on, "Ei! Teen sen!" Koska tälle kaikelle olisi uskomattoman kamalaa, jos se ei toimisi. Mutta tämä on bisnestä ja sitä tapahtuu. Gary Rosseja on hyvin harvoja. 
Se mielessä, kenet muun Dayo voisi nähdä ohjaamassa Vihan liekit?
"Rehellisesti, se todella on vain Gary. Mutta jos minun täytyisi [valita], ehkä vaikka David Fincher (Girl With the Dragon Tattoo, The Social Network). Hän olisi naurettava. Hänen näkemyksensä on täysin erilainen, joten hän tekisi hullua työtä. Tai ehkä Darren Aronofsky (Black Swan). 
Uutiset näyttävät tulleen epämieluisana yllätyksenä myös näyttelijöille. Dayolle pisteet siitä, että hän pystyy vielä pitämään toivoaan yllä! Pienenä lisäyksenä on sanottavana, että odotan mitä Josh Hutcherson sanoo tästä. Häneltä tuli pari kommenttia huhuihin ennen virallista tietoa, eikä hän uskonut, että Gary jättäisi Vihan liekit ohjaamatta. Hän sanoi myös Garyn olleen aivan mahtava, kaikkien näyttelijöiden rakastaneen häntä ja ettei hän voisi kuvitellakaan elokuvan tekemistä ilman häntä...

Lähde 1, lähde 2

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti Gary ohjaa Vihan Liekitkin! ♥

    VastaaPoista
  2. Harmi ku Gary Ross ei ohjaa Vihan liekkejä.. oisin nii halunnu et se ohjaa sen :((

    VastaaPoista