lauantai 14. huhtikuuta 2012

Jacqueline Emerson puhuu Nälkäpelistä, musiikista ja koulusta


Billboard haastatteli Jacqueline Emersonia [Ketunnaama] ja hän puhui mm. Nälkäpelistä, musiikista ja koulusta. Haastattelun pääkohdat suomennettuna alla.
Millainen oli casting-prosessisi Nälkäpeliin?
Minulla oli itse asiassa hyvin epätavallinen prosessi. He haastattelivat lapsia, jotka olivat lukeneet kirjat saadakseen heidän mielipiteensä niistä, joten minä tein haastattelun heidän kanssaan ja sitten pari viikkoa myöhemmin he soittivat minulle ja kysyivät haluaisinko koe-esiintyä Ketunnaaman roolia varten. Olen näytellyt kuusi vuotiastaa asti, mutta en ammattimaisesti. Tämä on paras läpimurto, mitä olisin voinut toivoa.
Sinulle ja muille, jotka näyttelivät tribuutteja, oliko valinta tribuutin näyttelijäksi tunnelmaa latistava, kun tiesitte, että hahmonne kuolisivat?
Ei oikeastaan, ainut vaihe mikä oli latistava, oli viimeinen päivä, jolloin olimme kuvauspaikalla yhdessä. Me kaikki nyyhkytimme, pitelimme toisiamme, koska emme tulleet enää olemaan yhdessä kuvauspaikalla, ellemme sattumalta tee elokuvaa yhdessä. Se oli upea kokemus, meillä oli loistava ohjaaja, joka todella auttoi pääsemään hahmon pään sisälle. Heistä todella tuli perheeni kesäksi ja oli vaikeaa jättää heidät. Muuten ei mielestäni ollut latistavia hetkiä.
Mitä voit kertoa minulle uudesta kappaleestasi "Catch Me If You Can"?
Inspiraationa kappaleelle oli menneisyydestä pois juokseminen ja lopulta sen hyväksyminen, koska et voi juosta karkuun menneisyyttäsi. Se ei ole minun normaalia soundiani, täytyy sanoa. Jos kuuntelet toista kappalettani "Peter Pania", se ei ole mielestäni yhtä poppia kuin "Catch Me If You Can". Se oli tavallaan erilaista soundia, se oli enemmän kokeellinen juttu. Minulla oli hauskaa äänittäessäni sitä ja musiikkivideo oli suosikkivaiheeni koko kokemuksesta. Pääsin kuvaamaan kaikkien ystävieni kanssa, sisältäen joitain Nälkäpelin näyttelijäkaartista. Me tanssimme kaikki yhdessä rannalla.
Näin, että sinut hyväksyttiin Stanfordiin, mitä haluat opiskella?
Toivon kahdeksi pääaineekseni kiinaa ja esiintymistaidetta. Se on oudoin yhdistelmä. Tämä on neljäs vuoteni (kiinan opiskelussa) ja olen ollut Kiinassa kahdesti. Rakastan kieltä ja kulttuuria ja toivon, että minusta tulee sujuva kiinassa.
Koulun rinnalla mitä sinulla on tiedossa seuraavaksi?
Olen saanut pari näyttelyprojektia, joista en voi puhua vielä ja toivon myös pääseväni pian takaisin studioon. Aion itse asiassa julkaista "Peter Panin" iTunesissa tämän viikon lopussa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun ilmoitan siitä, itse asiassa.  
Lähde 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti