tiistai 10. huhtikuuta 2012

Mackenzie Lintz ja Annie Thurman puhuvat Nälkäpelistä


Mackenzie Lintz (Vyöhykkeen 8 tribuutti) ja Annie Thurman (Vyöhykkeen 9 tribuutti) osallistuivat 2012 Memorabilia Showhun Englannissa. Media Essentials tavoitti parivaljakon ja sai heiltä haastattelun, jonka suomennos alla:
Mitä teille kuuluu tänään? Nautitteko Birminghamin MCM Exposta?
Mackenzie: Kyllä, se on hienoa ja meillä on tosi hauskaa.
Annie: Joo, on vain hienoa katsella ympärilleen.
Selittäisittekö lukijoillemme miten te molemmat saitte roolit Nälkäpelissä?
Mackenzie: Okei, minä olin lukenut kaikki kirjat, joten olin totaalinen Nälkäpeli-fanaatikko. Perheeni on tekemisissä kykyjen välitystoimiston kanssa, joten sain koe-esiintyä sen puolesta ja muutamaa viikkoa myöhemmin kuulin, että sain paikan. Reaktioni oli hullu, minua olisi pitänyt kuvata silloin; näytin naurettavalta.
Annie: Minun oli periaatteessa samanlainen ja kun sain roolin, olin kuin "Mitä" ja aloin todella sekoilla. Se oli hullua.
Mackenzie mainitsi lukeneensa kirjat aikaisemmin, olitko sinä Annie?
Annie: Itseasiassa luin ensimmäistä kirjaa matkalla koe-esiintymiseen. (Mackenzie nauraa). Sitten olin vain, "Jestas, minun täytyy saada tämä [rooli]."
Nälkäpelin kirjoitti hyvämaineinen ohjaaja ja kirjoittaja Gary Ross (Seabiscuit/Lassie/Big), millaista hänen kanssaan oli työskennellä?
Annie: Gary Ross? Hän on upea mies ja niin ihana.
Mackenzie: Hän on niin fantastinen. Suzanne Collinsin täytyy olla aivan ihastuksissaan, koska hän kuvaa tarinaa elokuvassa juuri niin kuin hän olisi halunnutkin.
Annie: Jos kohtaus ei täyttänyt odotuksia verrattaessa siihen, miten se oli kirjassa, hän kuvasi sitä uudellaan kunnes se täytti odotukset. Hän oli niin tarkka.
Oliko siinä mitään vaikeuksia tai tiettyjä kohtia, jotka oli hankala kuvata?
Annie: Hevosella ajo elokuvassa oli vähän outoa, koska kuten tiedät, ne voivat vain häipyä ja pilata kulissit. Olin vähän hermostunut.
Mackenzie: Se kaikki oli hauskaa. Sinun täytyy päästä siihen mielentilaan, että olet kuoleman pelissä, se oli ainut vaikeus, mutta kerran kun olit siinä mielentilassa kaikki meni hyvin.
Miksi Media Essentialsin lukijoiden pitäisi katsastaa tämä viimeisin julkaisu?
Mackenzie: Ette voi missata tätä!
Annie: Se on täydellinen. Siinä on rakkaustarina naisille ja siinä on verta ja väkivaltaa miehille.
Mackenzie: Olet oikeassa! Se on täydellinen elokuva treffeille. (molemmat nauravat)
Annie: Juuri niin! Se on juuri keskellä.
 Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti