torstai 12. huhtikuuta 2012

Miranda Lambert puhuu soundtrackillä olevasta kappaleestaan

Tulsa World haastatteli countrytähti Miranda Lambertia, joka kertoo inspiraatiosta hänen soundtrackiltä löytyvän kappaleensa takana.
Millainen sinun ja Pistol Anniesin Nälkäpeli-single "Run Daddy Run" vastaanotto on ollut? Mikä tarinassa oli niin vangitsevaa, että tunsit tarvetta kirjoittaa ja ehdottaa laulua elokuvan soundtrackille?
Nälkäpelin sondtrack julkaistiin vasta 20. maaliskuuta, mutta heti se oli iTunesissa numero yksi. Olen täysin koukussa kirjoihin ja olin niin innoissani päästessäni osallistumaan loistavan elokuvan ensi-iltaan [Los Angelesin julkkisensi-ilta]! Pistol Annies ja minä, me kaikki samaistumme päähenkilöön, Katnissiin, eri tavoilla - minä olen jousiampuja, Angaleena (Presley) on hiilikaivostyöläisen tytär ja Ashley (Monroe) menetti isänsä nuorena. Olimme yhdessä tien päälle sen jälkeen, kun olimme kaikki lukeneet Suzanne Collinsin kirjat ja olimme niin inspiroituneita, että meidän piti kirjoittaa kappale ja kun meillä oli vähän onnea, pääsimme osaksi soundtrackiä. 
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti