lauantai 28. huhtikuuta 2012

Josh puhuu Gary Rossista ja tulevasta Vihan liekkien ohjaajasta Francis Lawrencesta








Josh Hutcherson antoi MTV News:lle haastattelun Las Vegasissa ja puhuu Gary Rossista ja Francis Lawrencesta.

"Olen puhunut Garyn kanssa. Ja uskon, etten ole ikinä ennen puhunut kenenkään yhtä surullisen ihmisen kanssa puhelimessa. Hän oli niin pettynyt, ettei voikkaan ohjata Vihan liekkejä. Valitettavasti aikataulun ja ajoituksen takia hänellä ei vain ollut aikaa laatia käsikirjoitusta ja muokata sitä sellaiseksi niinkuin hän sen halusi, mikä tekee minut todella surulliseksi." Josh kertoo. 

"Minusta Gary toi elokuvaan paljon hyviä asioita ja hän loi sen maailman joka seurasi kirjaa niin läheltä  ja joka oli niin täydellinen monissa asioissa,- että Francisin on vaikea täyttää hänen saappaansa. Mutta Francis on erittäin lahjakas ohjaaja ja minulle on kerrottu, että hän on maailman mahtavin tyyppi. En ole puhunut Francisin kanssa vielä, olen puhunut vain Garyn kanssa." 

"Minusta tuntuu, että hän [Francis] pysyy uskollisena ensimmäiselle elokuvalle. Gary on jo vahvistanut elokuvan sävyn ja teeman ja muutenkin koko Nälkäpeli maailman. Joten varmaan Francis toteuttaa samaa kaavaa. Ainakin toivon niin" Josh lisää. "Samaan aikaan, jos minä ohjaisin elokuvaa, yrittäisin tuoda jotain erilaista ja omaa elokuvaan. Joten toivon, että hän [Francis] tuo jotain erilaista siihen, mistä olen aika varma että hän aikoo tehdä juuri niin. 

Lähde: MTV

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti