lauantai 25. helmikuuta 2012

Video: Näyttelijät puhuvat mahdollisuuksistaan areenalla

PopSugar kysyi Jennifer Lawrencelta, Josh Hutchersonilta, Liam Hemsworthilta, Wes Bentleyltä ja Elizabeth Banksilta, miten he mahdollisesti selviäisivät Nälkäpelissä:


Jos olisit menossa areenalle, mitä taitoja sinulla on, jotka voisivat mahdollisesti auttaa sinut pois sieltä?
Jennifer: Anelisin ja itkisin ja ehkä dramatiikkani saisi jonkun olemaan pahoillaan puolestani ja olemaan tappamatta minua. En kestäisi viittä minuuttia.
Josh: Katson paljon Man vs. Wild-ohjelmaa, joten minusta elementtien kanssa, olisin aika hyvä luonnossa selviytymisessä. Mielestäni minulla olisi vaikeuksia, jos päädyttäisiin kahden keskiseen kohtaamiseen vain, koska en tiedä kuinka valmis olisin hyökkäämään toisen ihmisen kimppuun.
Liam: En edes tiedä, miten siellä suunnitellaan strategia. Pitäisi pysyä varpaillaan koko ajan. Siellä voi tapahtua mitä vain. Siellä on ansoja ja odottamattomia asioita.

Onko sinulla tiettyä taitoa, joka auttaisi hyvin?
Liam: Olen nyrkkeillyt kauan, toivoisin että se auttaisi, mutta areenalla on paljon aseita.
Wes: Olen aika nopea. Osaan juosta kuin gepardi. Ja olen aika hyvä miekan kanssa.
Elizabeth: Kuolisin areenalla nopeasti. Harrastin aikoinani yleisurheilua, joten osaan heittää keihästä ja kuulaa, mutten kovin kauas. Mutta olen luihu. Ja taistelisin likaisesti.

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti