torstai 2. helmikuuta 2012

Jennifer Lawrence puhuu valmistautumisesta rooliin ym.

The Hollywood Reporter on julkaissut vaikka mitä ja tässä vielä heidän haastattelunsa Jennifer Lawrencelta:
THR: Epäröit, kun sinulle tarjottiin roolia. Mikä sai sinut lopulta vastaamaan myöntävästi?
Jennifer: Soitin äidilleni ja hän kutsui minua tekopyhäksi, koska kun tein indie-elokuva ja kaikki kyselivät minulta miksi en tehnyt studioelokuvia, sanoin, "Elokuvan koolla ei ole väliä." Ja hän sanoi, "Tässä on elokuva, jota rakastat ja sinä mietit siitä kieltäytymistä sen koon takia." Ajattelin: "En halua jäädä pois, koska minua pelottaa. Ollessani peloissani, en halua sen koskaan estävän minua tekemästä jotakin." Mutta tiesin sydämessäni, että halusin sitä -- siinä oli kyse kaikkien pelkojen selvittämisestä.
THR: Miten valmistauduit?
Jennifer: Juoksin paljon, koska se on kaikki mitä hän tekee -- kilpajuoksua ja vapaata juoksua -- sitten kaksintaistelua ilman aseita ja joogasin. Treenasimme voidaksemme tehdä kaikki elokuvan stuntit ja ne, jotka eivät toimineet, tekisi minun stunthenkilöni. Treenasin noin neljä tuntia päivässä. Sen, miltä Katnissin vartalon pitäisi näyttää löytäminen pisti paljon minulle paljon paineita. Ja se oli stressaava, koska en halunnut kenenkään pettyvän takiana -- siinä oli paljon painetta saada vartalosi tilaan, johon koko sarja perustuu.
THR: Vietitkö aikaa kirjailija Suzanne Collinsin kanssa?
Jennifer: Tapasin hänet kulisseissa, ja meillä oli myös paljon todella pitkiä keskusteluja, kun olin vielä Englannissa [vierailemassa ystävien luona]. Kun tapasimme, kysyin häneltä kuinka hän keksi kirjan idean. Hän sanoi, että hän selasi kanavia tosi-TV:n ja Irakin sodan välillä, selasi edes takaisin ja keksi sen.
THR: Kuinka elämäsi on muuttunut vuoden takaisesta?
Jennifer: Se ei oikeastaan ole, olen iloinen voidessani sanoa niin. Minulla on perheeni, ystäväni, koirani -- se on yorkshiren terrieri, mutta vanhempani ovat ottaneet sen, koska he menettivät juuri koiransa -- ja minä lähden välillä maasta. Mutta en ole muuttanut henkilökohtaista elämääni.
 Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti