keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Katsaus Glamour UK:n artikkeliin ja photoshootiin Jennifer Lawrencesta


Glamour UK-lehden seuraavassa numerossa on artikkeli Jennifer Lawrencesta ja siitä on julkaistu pätkä sekä useita kuvia. Lehteä myydään myös Suomessa, katso lähin lehtipisteesi täältä (huom. numeroa ei ole vielä julkaistu).
Glamour: Joten, oletko valmis?
Jennifer: Minusta tuntuu kuin olisin juuri nyt pyörremyrskyn silmässä. Aloin äskettäin siivota kuin  hullu ja olen alkanut ajatella, että se johtuu elokuvan aiheuttamasta levottomuudesta. Ajattelen, että se on vähän kuin, "Minä vain putsaan jääkaapin kahvaa. Elokuvaa ei ilmesty. Putsaan sen tahrattomaksi ja sitten elämäni ei muutu." Se on vain pelottavaa. Minusta tuntuu kuin olisin saanut menolipun toiselle planeetalle ja muutan sinne enkä voi perääntyä enkä tiedä tulenko pitämään tästä toisesta planeetasta tai saanko sieltä kavereita. Se on pelottavaa.
Glamour: Mutta sinä ajattelit tätä kaikkea ennen kuin otit homman, etkös?
Jennifer: Annoin itselleni kolme päivää. Tiesin kirjojen lukemisesta, että rakastin Nälkäpeliä. En vain tiennyt oliko se elämäni muuttamisen arvoista. Olen tällä hetkellä rauhallisessa paikassa. Ihmiset, joilla oli tapana olla välittämättä minusta, nyt he ovat mukavia minulle ja mielistelevät minua. Mutta ketään ei ole seivästetty(?) taloni ulkopuolelle. Sanoessani kyllä, halusin olla varma, etten katuisi sitä. Enkä minä kadu sitä. Olisin sanonut ei, koska olin peloissani ja sitten olisin ollut se katkera näyttelijätär, joka kertoo lapsenlapsilleen, "Olen se, joka kieltäytyi siitä."
Jennifer kertoo myös, mitä hän alunperin ajatteli Nälkäpelin elokuvasovituksen tekemisestä:
"Kun kuulin, että aikoivat tehdä elokuvan, olin kuin, 'Voi, sepä mukavaa - he pilaavat toisenkin loistavan kirjan.' Mutta sitten tapasin Garyn [Ross, ohjaaja] ja hän oli uskomaton ja loistava ja nerokas."
Lisää kuvauksissa napattuja kuvia nähtävissä täällä!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti