perjantai 3. helmikuuta 2012

Josh Hutcherson puhuu Nälkäpelistä IGN:n kanssa


IGN haastatteli Josh Hutchersonia Nälkäpelistä ja Journey 2: The Mysterious Islandista, alla suomennettuna Nälkäpeliä koskevat kysymykset ja vastaukset.
IGN: Millaiset Nälkäpelin kuvaukset olivat?
Josh: Ihan alun casting-prosessista nykyhetkeen, kun elokuva on kuvattu, se on ollut yhtä pyörremyrskyä. Kuvaukset olivat pitkät ja rankat. Se on hauska toimintaelokuva loistavalla tarinalla ja upeilla hahmoilla. Gary Ross, ohjaaja, on tehnyt mahtavaa työtä ja muutos kirjasta elokuvaksi on virheetön. Kaikkien hahmojen rooleihin on valittu näyttelijät täydellisesti.
IGN: Kuinka uuvuttava koe-esiintymisprosessi oli?
Josh: Se ei ollut fyysisesti uuvuttavaa, mutta henkisesti se oli rankkaa, koska en ole koskaan samaistunut hahmoon enemmän kuin Peetaan. Minusta tuntui, että hän on aivan kuin minä ja mitä minun ydinuskomukseni ovat. Se ajoi minut hulluksi, koska ajattelin, "Olen täydellinen tähän!" Ne olivat elämäni rankimmat viikot vain siksi, että halusin sitä niin kovasti.
IGN: Mikä sinun yhteytesi Peetaan on?
Josh: Se on uskomus, ettei anna kenenkään muutta sinua, mikä on aikalailla Peetan motivaatiota ajava voima tarinoissa. Se on täysin sellainen, kuka minä olen. Tämä työ ei ole muuttanut minua, eivätkä ihmiset muuta minua ja tärkeintä on, että kun yöllä makaat itseksesi, kaikki mitä sinulla on sinä itse ja jos et ole aito itsellesi, millä muulla on väliä?
IGN: Nautitko kuvauksista?
Josh: Minä todella nautin kaikista toimintajutuista. Se oli kuin juoksemista ympäriinsä, leikkimistä metsässä, mitä tein koko elämäni kasvaessani. Se oli uuvuttavaa, mutta Gary ja tarinan hienous tekivät sen helpoksi. Vaikka se oli näin suuri, eeppinen studioelokuva, se ei tuntunut siltä kuvauspaikalla. Tunnelma oli hyvin läheinen, mikä minusta mahdollisti sen, että kaikki pystyivät antamaan parastaan näytellessä.
IGN: Ollessasi osa potentiaalisesti niin suurta sarjaa, tunsitko mitään paineita, kuten, "Minun on paras olla pilaamatta tätä"?
Josh: Tiedäthän, koska olin niin varma asjatuksesta, että olin itse kuin Peeta, en ollut siitä niin huolissani kuin olin kauhuissani siitä, että millaista elämästäni saattaa tulla. Minulle on sen kaiken pelottavin osa.
IGN: Siitä odotetaan tulevan seuraava Twilight...
Josh: Jos se päätyy olemaan niin, tulen olemaan samaan aikaan sekä kiitollinen, että kauhuissani.
 Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti