keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Josh Hutcherson puhuu Nälkäpelistä, muutoksista ja castingista

Metro World News on saanut Josh Hutchersonilta haastattelun ja hän vastasi sekä Nälkäpeliä, että Journey 2: The Mysterious Islandia koskeviin kysymyksiin. Alla suomennettuna Nälkäpeliä koskevat kohdat.
Nälkäpelin ollessa tuloillaan sinulla on edessäsi suuri vuosi. Kuinka asiat kohdallasi muuttuvat?
Tällä hetkellä se ei ole muuttunut paljon. Mutta kun katson vähän pidemmälle, olen vähän hermostunut perustuen siihen millaiset odotukset elokuvalla on. Se tulee hieman muuttamaan elämää, mahdollisesti, mutta olen messissä. Olen innoissani siitä.
Nälkäpelin casting-prosessi oli yksi kiistanalaisimmista ja kiihkeimmistä nettikeskusteluista, mitä olen ikinä nähnyt. Millaista oli olla siinä näyttelijöiden puolella?
Fanit ovat äärimmäisen lojaaleja ja milloin vain näet heidän kiistelevän, se tulee intohimoisesta paikasta. Minä itse on katsellut mitään sellaista. En oikeastaan ikinä mennyt nettiin. Kuulin itse asiassa vain kuulopuheita siitä, mistä muut puhuivat. Joten minusta se on jännittävää. Tiedän, että jotkut ottavat sen vähän vakavammin kuin muut. Minulle se on vain yksi niistä asioista, joissa se on vain, että - se on todella intohimoista - ja kuullessasi fanien pitävän siitä niin paljon, oli se sitten positiivista tai negatiivista, se saa vain ymmärtämään kuin tärkeää - heille ja minulle näyttelijänä - kuinka tärkeää on tehdä oikein heidän vuokseen.
Ja kuinka väkivaltaiseksi se tarkalleen menee?
Pysymme uskollisina kirjalle väkivallan realistisuuteen asti, mutta samaan aikaan tapa, jolla [ohjaaja Gary Ross] tavallaan vangitsi väkivallan - tavalla, jolla se on editoitu - tekee siitä sopivan PG-13-yleisölle olematta epärehellinen kirjojen esittämästä brutaaliudesta.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti