sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Jacqueline Emerson puhuu kirjoista, kuvauksista ja elokuvasta

Jackie Emerson [Ketunnaama] käväisi viime viikolla Seventeenin toimistolla New Yorkissa haastateltavana ja vastasi muutamaan Nälkäpeli-aiheiseen kysymykseen.
17: Elokuvan julkaisusta 23. maaliskuuta on niin paljon hypetystä! Luuletko, että se täyttää kirjan asettamat odotukset?
Jackie: Kyllä, uskon, että fanit tulevat olemaan tosi tyytyväisiä. Minä olen fani ja olen tyytyväinen!
17: Kuuluitko lukiessasi "Team Galeen" vai "Team Peetaan"?
Jackie: Kuulun "Team Katnissiin"! Se ei oikeasti ole rakkaustarina. Se ei ole keskipiste. Koko ajan seuraat tämän tytön matkaa ja siinä on vähän rakkautta, joka menee siinä mukana, mutta se ei ole suuri tekijä ensimmäisessä kirjassa. Se on enemmän selviytymistarina. Siksi minä pidän siitä niin paljon.
17: Kuka oli hassuin näyttelijätoveri?
Jackie: Jennifer Lawrence. Hän on niin hauska! Jack Quaid ja Josh Hutcherson ovat tosi hauskoja. Kaikilla oli hauskoja piirteitä. Me nauroimme jatkuvasti. Se oli hienoa!
17: Entäs flirttailevin? Kuka oli kuvausten flirttailevin?
Jackie: Todennäköisesti Leven [Rambin]. Se on vain hänen luonteensa!
17: Mistä pidät eniten Ketunnaamassa? Mitä luonteenpiirteitä ihailet?
Jackie: Rakastan sitä, että hän on niin fiksu ja pystyy raivaamaan tiensä läpi pelin tappamatta ketään. Siinä on väkivaltaa, mutta tarinalla on myös suuri sydän. Sinusta tulee niin henkisesti kiintynyt siihen läpi kirjojen. Minusta se on tosi tärkeää ja yksi asia, joka erottaa Nälkäpelin [muista].
17: Mitä aiot tehdä, kun elokuva julkaistaan? Aiotko pitää juhlat?
Jackie: Kaikki ystäväni haluavat mennä keskiyön näytökseen kanssani! Aion jo mennä keskiyön näytökseen heti, kun minulle selvisi, että tulisi olemaan elokuva. Jopa ennen kuin minulle selvisi, että minä olen siinä!
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti