torstai 1. maaliskuuta 2012

Josh Hutcherson puhuu Jenniferin hänelle aiheuttamasta aivotärähdyksestä

E! Online on haastatellut Josh Hutchersonia lyhyesti ja hän kertoo Jennifer Lawrencelta päähänsä saamasta potkusta ja siitä, kuinka hän valmistautuu kuuluisuuteen:
"Ainut kerta, jolloin loukkaannuin oli, kun Jennifer potkaisi minua päähän," Hutcherson kertoi minulle eilen illalla Länsi-Hollywoodin hotelli Palihousessa, jossa Nylon Guys ja PF Flyers juhlivat hänen debyyttiään lehden maaliskuun kannessa.
"Hengailimme ja hän sanoi, 'Pystyn potkaisemaan pääsi yli!' ja minä vastasin, 'Et mitenkään,'" sanoi Hutcherson, 19. "Hän sanoi, 'Katso!' Mutta sitten hän potkaisi minua suoraan ohimoon. Hänestä tuntui niin pahalta. Hän itki."
Onneksi hän ei ollut vakavasti loukkaantunut. "Minulla on ollut pari aivotärähdystä ennenkin, joten tiesin miltä tuntuu niin tapahtuessa," Hutcherson sanoi. "Meidän piti kutsua neurologi paikalle. Loppujen lopuksi se oli hyvin lievä aivotärähdys, mutta silti se oli aivotärähdys."
Huctherson sanoi myös, että hänestä tuntuu 100 prosenttisesti samalta kuin Lawrencesta, etteivät he halua yhtä paljon huomioita kuin Twilight-porukka.
"Ihmiset käskevät minun jatkuvasti valmistautua siihen," hän sanoi. "En tiedä onko mitään, mitä voisit tehdä valmistautuaksesi siihen."
Lähde 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti