tiistai 6. maaliskuuta 2012

Jackie Emersonin uusi musiikkivideo 'Catch Me If You Can' + haastattelu

Jacqueline "Jackie" Emerson [Ketunnaama] on julkaissut toisen musiikkivideonsa kappaleesta "Catch Me If You Can" ja voit katsoa sen alta! Videolla näkyy muitakin tuttuja naamoja, joten katso silmä tarkkana! Videon alla vielä osittain Teen Voguen Jackielle tekemä haastattelu liittyen musiikkiin ja Nälkäpeliin


Kerro meille hieman uudesta singlestäsi "Catch Me If You Can". Miten se eroaa debyyttikappaleestasi?
Jos olet kuullut "Peter Panin", se on pelkistetympi laulu. Se on hyvin henkilökohtainen. Vain minä soittamassa pianoa, millä tavalla kirjoitin ja äänitinkin sen. "Catch Me If You Can" on paljon nopeatempoisempi ja popimpi. Enemmänkin tanssisävelmä, mutta siinä on myös syvempi viesti, kuten kaikissa biiseissä, jotka teen. Se tarkoittaa menneisyydestä pois juoksemisesta, enkä tiedä kuuletko sitä välttämättä kuullessasi biisin, mutta se minulla oli mielessä.
Kirjoitin sen viime vuonna ja sitten minut buukattiin Nälkäpeliin, joten jätimme sen odottamaan. Kun alkujaan kuvasimme sen, meillä oli tämä pieni studiotila. Mutta koska se on tanssibiisii, se tarvitsi enemmän ja kuvasimme sen uudestaan rannalla ystävieni kanssa.
Mikä on lempikappaleesi Nälkäpelin soundtrackilla?
Minun täytyy sanoa, että rakastan Taylor Swiftin "Safe & Soundia". Mietin coverin tekemistä.
Jennifer Lawrencen huhuttiin laulavan kappaleen soundtrackilla - lauloitteko te ikinä kuvauspaikoilla?
Joo, koko ajan. Meillä oli tanssibileitä vaunuissamme ja me lauloimme aina. Runsaudensarvi-kohtauksen aikana olimme alustoillamme ja lauloimme ja tanssimme.
Miten eroat Ketunnaamasta?
Olen tosi erilainen. Näyttelemällä pääset olemaan sellainen ihminen, joka et ole normaalissa elämässä. Hän on vähän fiksumpi kuin minä. Hän on nerokas. Hän on tosi, tosi viekas ja ovela ja fiksu. Hän tajusi pelissä niin monia asioita, joita minä en olisi tajunnut.
Jos minä olisin pelissä, olisin kuin Ketunnaama enkä tappaisi ketään. Juoksisin ja piileskelisin koko ajan. En hankkiutuisi taisteluihin. Varastaisin ruokaa. Hyvä yhdistelmä Ruea ja Ketunnaamaa.
Tämä on sinulle merkittävä kuukausi! Näetkö Nälkäpelin avauspäivänä?
Ystäväni ostivat 20 lippua keskiyönäytökseen. Olisin teatterille torstaina vaikken olisikaan elokuvassa, koska olin suuri fani jo ennen kuin minut valittiin rooliin.  
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti