tiistai 6. maaliskuuta 2012

Dayo Okeniyi puhuu Nälkäpelistä, Twilight vertailusta ja muusta Los Angeles Confidential lehden kanssa


Dayo Okeniyi puhui vähän aikaa sitten Los Angeles Confidential lehden kanssa muuttamisesta Yhdysvaltoihin, Twilight vertailusta ja väärinkäsityksistä hänen kohdallaan.


Kerro minulle muutostasi Nigeriasta Yhdysvaltoihin. Koitko mitään odottamatonta täällä? 

En muista mitään, mikä olisi kauhean yllättävää. Media, televisio, elokuvat ja internet ovat tehneet maapallosta pienemmän tuntuisen.

Nälkäpeliä kutsutaan uudeksi Twilightiksi. Mitä mieltä olet vertailusta?


Ymmärrän kyllä miksi vertailua tehdään. Me olemme nuori ja yhtenäinen näyttelijä porukka, kuten Twilightissa. Valehtelisin jos sanoisin etten ota saaga tervetulleeksi, mutta Nälkäpeli on erilainen, meillä ei ole yliluonnollisia voimia ja olemme ihmisiä... todellisia ihmisiä.

Mikä on suurin väärinkäsitys jota ihmiset luulevat sinusta?


Minun täytyy sanoa, että suurin väärinkäsitys molemmista puolistani ( näyttelijänä ja ihmisenä) olisi se, että en tiedä kuinka onnekas minä olen. Että en ole jotenkin tietoinen saavutuksistani, jotka ovat harvinaisia tässä ammatissa ja että luulen, että näin käy kaikille näyttelijöille. Uskokaa minua, minä tiedän että olen saanut jotain  erittäin erityistä, jotain todella kallisarvoista ja aion pitää siitä kiinni molemmilla käsilläni ja työstää taitojani, että saisin pitää sen. Vaatimattomuus ei ole vaihtoehto, vaan vastuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti