torstai 19. tammikuuta 2012

Videot: Jennifer, Josh ja Liam vastaavat fanien kysymyksiin

MTV News julkaisi viime viikolla ensimmäiset videot, joissa Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson ja Liam Hemsworth vastaavat fanien esittämiin Nälkäpeli-aiheisiin kysymyksiin. Onneksemme metchick01 on laittanut videot muidenkin kuin amerikkalaisten fanien nähtäväksi, joten alla sekä videot, että suomennokset!



@HGTribute_Manda: Mikä kohtaus oli vaikein kuvata?

Lawrence: En tiedä, onko minulla vaikeinta kohtausta. Oikeasti, fyysiset kohtaukset, juokseminen. Katniss ei oikeastaan lopeta juoksemista koko elokuvassa, joten jos juoksen kohtauksessa ylös vuorta, kuvasimme sitä koko päivän, joten silloin kun aloimme näytellä ja puhua, se oli kuin lomaa.

Hemsworth: Elonkorjuujutut, jotka kuvasimme, olivat aika rankkoja. Muistan ilmaantuneeni kuvauspaikalle ensimmäisenä päivänä ja katsoneeni paria sataa statistia - se näytti vankileiriltä. Se näytti niin karkealta ja todella näytti siltä, kuin ajattelinkin, ja siellä oli kuuma. Se oli yksi kuumimmista säistä, joissa olen kuvannut. Meillä oli statisteja, jotka lyyhistyivät kuumuuden takia. Se oli todennäköisesti kovimmista jutuista, mitä kuvasimme.

@RealOrNotReal: Kuka näyttelijäkaarrista on eniten hahmonsa kaltainen?

Lawrence: Josh. Josh on Peeta. Hän on charmikas, hän on mukava, hän on todella aito ja hänellä on jalat maassa, hän ei ole epäaito millään tavalla. Hän vain voi hurmata kenet vain ja mitä vain.

Hutcherson: Herran jestas, tämä kuulostaa niin tyhmältä: minä, koska en kirjaimellisesti ole koskaan lukenut hahmoa, kirjaa tai käsikirjoitusta tai mitään, jossa on hahmo johon olisin kytkeytyneempi kuin Peetaan. Minusta tuntuu, että niin paljon mitä olen, on Peetaa. Se ajoi minut hulluksi koe-esiintymisprosessin aikana, koska olin "Tämä on niin minua, että se sattuu. Jos en saa tätä, en ole hyvä edes itsenäni olemisessa, joten kuka minä nyt olen? En tiedä yhtään, mitä teen seuraavaksi." 



@eringabin: Saitko mitään vammoja kuvausten aikana?  

Hutcherson: En mitään liian hullua ensiapuryhmälle. Klassisia kuhmuja ja mustelmia metsien läpi juoksemisesta, lopun suuresta taistelukohtauksesta minun, Katnissin ja Caton kesken runsaudensarven päällä, mikä itsessään johtaa useampiin vammoihin kuin muut kerrat, mutta kaiken kaikkiaan se oli kivaa, ei mitään liian vakavaa. 

@eringabin: Mikä olisi arvokkain selviytymistaitosi maailmanlopun jälkeisessä maailmassa?

Hutcherson: Luulen, että olisin aika hyvä linnoituksen rakentamisessa. Minulla on paljon kokemusta siitä, kun olin lapsi. Rakensin paljon linnakkeita noina aikoina, joten luulen, että asiantuntemukseni olisi turvapaikkamme arkkitehtuurissa ja suunnittelussa.



@p1nkklov3er: Onko aksenttisi peittäminen vaikeaa?  

Hemsworth: Siitä tulee helpompaa ja helpompaa. Työskentelen paljonaksenttivalmentajien kanssa ja yritän tehdä parhaani saadakseni australialaisen [aksentin] pois. Australialaiset kasvavat amerikkalaisen TV:n kanssa; katsomme samoja elokuvia kuin te, joten australialaiselle ei ole niin outoa tehdä amerikkalaista aksenttia kuin amerikkalaiselle australialaista aksenttia, koska te ette kasva kuullen meidän aksenttejamme. Se on mielesi taustalla, mutta vaatii harjoitusta, harjoitusta ja harjoitusta.

@OttoRivera: Oletko tavannut Suzanne Collinsin?

Hemsworth: En ole tavannut häntä, mutta olen puhunut hänelle puhelimessa muutaman kerran ja hän on tosi, tosi mukava. Hän on tietysti valtavan fiksu ja rakastan hänen kirjojaan, joten hän on ollut iso osa käsikirjoituksen teossa... Luulen, että jokainen tuotannossa mukana oleva halusi sen olevan uskollinen tarinalle, joten hän on ollut paljon mukana.

Lähde 1, lähde 2 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti