sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Videot: Jennifer, Josh ja Liam vastaavat fanien kysymyksiin + suomennos

Linkitin jo aikaisemmin videot, joissa Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson ja Liam Hemsworth vastaavat fanien Twitterissä esittämiin kysymyksiin. Tässä videot vielä uudemman kerran sekä niiden suomennos, josta suurkiitokset Jannille!



@jjussan: Olen kuullut paljon keppostelusta kuvauspaikalla. Kerro meille yhdestä kepposesta!

Josh: Kuvauspaikalla oli isokokoinen nukke, joka oli yksi tribuuteistamme, joka sai surmansa vainopistiäisten hyökkäyksessä. Joten se nukke oli ihan turvonneen, turmeltuneen ja vahingoittuneen näköinen. Jennifer ei ollut asuntovaunussaan, joten otin nuken ja laitoin sen Jenniferin asuntovaunun vessaan. En ollut paikalla kun hän näki nuken, en voinut uskoa että en nähnyt sitä - mutta minulle on kerrottu, että hän pissasi housuihinsa nähdessään nuken. Joten olin aika ylpeä itsestäni ja samalla hämmästynyt, että joku oikeasti pissaa housuihinsa pelosta.

Jennifer: Kepposia. Ainiin, Josh. Hän otti sen tribuutti nuken, joka oli täysin epämuodostunut - ja laittoi sen vessaani vessapaperirulla kädessä ja sulki oven. Minä olin asuntovaunussani ja avasin vessan oven ja kiljuin niin paljon, että ystäväni joutui pitelemään minusta kiinni ja sanomaan monta kertaa että nukke ei ollut oikea! Vihaan häntä [Joshia]. En ole oikeastaan päässyt kostamaan hänelle vielä sitä. En tiedä mitä voisin tehdä. Kai minun pitää löytää oikea ruumis.

Liam: Jennifer usein yritti saada sinut nauramaan juuri ennen kuin sanottiin " Käy". Hän sanoisi jotain hauskaa. Yllättyisit koska olit valmistautumassa kuvaukseen ja valmiina siihen, että he sanovat "Käy". Ja Jennifer kysyisi jotain tyhmää ja sinä kuulet sen ja olet kuin " Odota, Mitä?" Ja sitten ohjaaja sanookin "Käy" ja olisit siinä sitten näin " Ok, Kiva kiitti tosi paljon". Kai se on Jenniferin mielestä hauskaa.



@PRIMdelenaTVD: Mitä voit kertoa meille areenasta? Minkälainen se on?

Josh: Areena oli jättiläismäinen. Se oli melkein kokonaan metsää. Kuvasimme vuorilla Pohjois-Carolinassa, ihan Ashvillen lähellä ja se oli aika siistiä. Maasto, jonka läpi kuljimme kameroiden ja muiden laitteiden kanssa oli vaikea. Oli vaikuttavaa, että saimme tehtyä kaiken ajoissa. Se näyttää hämmästyttävälle filmillä myös.

@OttoRivera: Oletko tavannut Suzanna Collinsin? 

Jennifer: Kyllä olen, hän on loistava. Olin todella hermostunut kun tapasin hänet, koska ajattelin koko ajan että " Mitä jos hän ei pidäkkään minusta?". Mutta kyllä, olen tavannut hänet ja hän on uskomaton.

@HGTribute: Mikä kohtaus oli vaikein kuvata? 

Josh: Minusta se kohtaus siellä luolassa missä Peeta ja Katniss olivat sen jälkeen kun Katniss oli enemmän tai vähemmän pelastanut Peetan hengen. Se on myös lempi kohtauksiani, koska meillä ei ollut paljon aikaa kuvata sitä. Siinä oli paljon kuvattavaa ja hahmojen näkökulmia kerrottavana, joten minusta se oli hauskaa ja myös iso haaste.

@eringabin: Saitko paljon vammoja kuvauksissa? 

Jennifer: Kyllä. Siellä oli puita ja minun piti kiipeillä niissä. Sain siitä paljon naarmuja. Selkäni meni ihan oudoksi, varmaankin alamäessä juoksentelusta - joten minun piti mennä kiropraktikolle kerran viikossa. Se oli hirveää. En ole ennen käynyt kiropraktikolla ja se vain tuntuu siltä, että he voisivat napsauttaa niskasi millä hetkellä hyvänsä. Minulla oli myös nilkka ja polvi vammoja, mutta ei sinulla ole aikaa hoitaa niitä. Tuottajan ilme on kauhea, jos sanon "Au" - joten yritin olla valittamatta.



Parasta tässä on, että nämä videot eivät jää ainoiksi, joissa kolmikko vastaa fanien kysymyksiin, vaan MTV aikoo julkaista samanlaisia videoita kuukauden ajan joka torstai!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti