lauantai 28. tammikuuta 2012

Latarsha Rose kertoo, kuinka sai Portian roolin

Latarsha Rosesta ei ole kuulunut oikeastaan mitään pitkään aikaan, mutta nyt And We Present on saanut häneltä haastattelun, jossa hän kertoo, kuinka sai Peetan stylistin, Portian, roolin ja kuinka hän valmistautui siihen.
Kuvaile hetkeä ja tunnetta, joka sinulla oli, kun sinulle selvisi, että olit saanut Portian roolin Nälkäpelissä.
Voinko oikeastaan viedä sinut kuukauteen ennen sitä?
Kyllä.
Joten, kuukautta tai jotain aikaisemmin, soitin managerilleni ja sanoin hänelle, "Luulen, että aion lopettaa teatteriurani." Ansaitsin elantoni jo mainoksia tekemällä. Sanoin hänelle, että olin tehnyt sitä jo niin kauan ja omistautunut sille, eikä se aina muuttunut työmahdollisuudeksi. Se voi olla turhauttavaa ja joudut vasten seinää. Niinpä kuukautta myöhemmin minulla oli kasa vastaamattomia puheluita manageriltani ja agentiltani, koska olin mainoksen koe-esiintymisessä, joten vetäydyin siitä ja he kertoivat minulle [että sain roolin]. Olin kuin, "Tämän täytyy olla pilaa?"
Kuinka valmistelit itseäsi tähän rooliin?
Aloitin lukemalla kirjan. Luin sarjan noin kolme kertaa, koska se oli kaikki mitä minulla oli ja uppoutua siihen maailmaan niin paljon kuin pystyin. Sitten aloin pitää lokia jutuista ja ideoista, jotka pulpahtivat mieleeni lukiessani sitä. Aloin miettiä Portiaa ja sitä, kuinka hän saattaisi elää, kävellä ja olla omassa maailmassaan. Aloin jopa tutkia mitä, ja tämä saattaa kuulostaa hullulta, mutta mitä hän saattaisi pitää yllään, kuinka hän saattaisi pukeutua ja jopa, mitkä hänen lempivärinsä saattaisivat olla. Eli pieniä taustajuttuja. Mietin millainen heidään mailmansa oli ja eri juttuja sen luonteesta.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti