torstai 5. tammikuuta 2012

Kriten Bell kampanjoi Johannan roolin puolesta

Huffington Post haastatteli näyttelijä Kristen Belliä, joka on jo aikaisemmin kertonut olevansa Nälkäpelin fani ja, että hän kampanjoi päästäkseen Johanna Masonin rooliin. Haastattelusta käykin ilmi, kuinka koukkuun Nälkäpeli on hänet saanut.
Nyt, Nälkäpeli. Tiedän, että olet sen suuri fani.
Se on kaikki, mitä ajattelen.
Mitään uutta Johanna-kampanjassasi? Onko se edelleen käynnissä?
Kampanjapöydälläni täällä täysikokoisella sängylläni perämakuuhuoneessa perheeni talossa Oregonissa ei ole uutta kehitystä [nauraa] - muuta kuin se fakta, että yritän seurata asiaa ja olla ikääntymättä liian nopeasti, että minut voidaan edelleen valita rooliin.
Olitko Katniss Halloweenina?
En, mutta 30-vuotis syntymäpäivieni teemana oli Nälkäpeli ja pistin Vyöhykkeiden numeroita kaikkialle. Laitoin Vyöhyke 4:n veden vuoksi altaan yläpuolelle. Laitoin Vyöhyke 2:n elektroniikan takia stereoiden ja iPodin ylle. Minulla oli puhallettava pomppulinna etupihalla ja laitoin Capitolin siihen. Ja etuoveni yläpuolelle laitoin Vyöhyke 12:sta. Kaikki ystäväni pukeutuivat hahmoiksi ja minä pukeuduin Katnissiksi. Olin päästä varpaisiin elastaanipuvussa, johon kuului tuliviitta ja kannoin jousta ja nuolta.
Kuulostaa aika pahuksen eeppiseltä.
Oh joo, se oli aika suurta. Minulla oli ystäviä, jotka panostivat täysillä. Minulla on paljon sellaisia ystäviä. He eivät sotke asioita. Minulla oli ystävät, jotka tulivat Catona ja Clovena ja olivat pukeutuneet outoihin yhteen ommeltuihin kangaslehtiin ja armeijaväreihin. Heillä oli mustaa silmiensä alla ja he olivat ottaneet kaikki veitset talostaan, jopa lihaveitset, ja käärineet ne ilmastointiteippiin, etteivät ne olleet liian teräviä ja huitoivat niillää yläpuolellaan tavallaan kuin ammuslinjoissa. Heillä oli kaikki ne veitset teipattuna - se oli upeaa. Minulla oli pari Effie Trinketiä. Se oli aika poikkeuksellista. Ihmiset pukeutuivat vainopistiäisiksi. He olivat kuin surisevia mehiläisiä, mutta valtavien sarvien kanssa.
Mitä mieltä olette, olisiko Kristen sopiva Johannaksi? Entäs hänen Nälkäpeli-synttärinsä, kuinka siisteiltä ne kuulostavatkaan!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti