torstai 19. tammikuuta 2012

Josh Hutcherson tietää fanien tulevan rakastamaan elokuvaa


Aikaisemmin tällä viikolla @Moviemazzilla oli mahdollisuus haastatella Josh Hutchersonia Australiassa Nälkäpelistä Journey 2: Mysterious Islandin lehdistötilaisuuksissa. Kysymykset ovat fanien lähettämiä ja vastaukset niihin löytyy suomennetuna alta:

Mikä vetosi häneen Peetan hahmossa
"En ole ikinä lukenut hahmosta, johon olisin samaistunut enemmän, rehellisesti. Hänellä on tämä käsitys, että ei väliä missä tilanteessa olet, sinun täytyy pysyä rehellisenä itsellesi ja arvoille, joita tuet. Se on aikalailla moraali, jonka varassa elän."

Nälkäpelin fanikuntaan valmistautumisesta
"Se on kovaa. En tiedä, pystyykö kukaan valmistautumaan sellaiseen. En ole koskaan ollut mukana sellaisessa projektissa, jota ympäröi niin paljon odotusta jo ennen kuin aloimme kuvata sitä. Se tuo lisättyjä paineita, mutta samaan aikaan se saa sinut pyrkimään työskentelemään paremmin ja kovemmin. Mielestäni olemme tehneet todella hyvää työtä ja toivon, että ihmiset pitävät siitä, erityisesti fanit. Itse asiassa, tiedän, että he tulevat pitämään siitä."

Kuinka Nälkäpeli eroaa joka päiväisistä jymymenestyksistä
"Se on vakava ja synkempi, mikä tekee siitä kaikesta tärkeämpää."

Jennifer Lawrencen kanssa työskentelystä
"Jennifer on yksi niistä ihmisistä, jotka voivat olla itsensä missä tilanteessa tahansa ja sanovat mitä haluavat. Jonkun yhtä lahjakkaan ja kauniin ihmisen kuin hän tapaaminen on todella virkistävää."

Tosi-tv:stä ja sen vaikutuksesta yhteiskuntaan
"En ole suuri fani. En yleisesti katso paljon tv:tä, enkä erityisesti tosi-tv:tä. On mielenkiintoista kuinka ihmiset puskevat itsensä äärirajoille päästäkseen kameroiden eteen. Ajatus, että he puskisivat  itsensä taistelemaan toisiaan vastaan samanlaisella areenalla ei tarvitse niin paljoa venyttämistä."

Stunt-työskentelystä ja aseharjoittelusta
"Alussa Peetalla on keihäs, mutta vahingoitun melko aikaisin, joten minun ei tarvitse tehdä niin paljon sitä."

Nälkäpelin yhteiskuntakritiikistä
"Elokuva kertoo paljon yksilön persoonallisesta voimasta ja kuinka ihmisryhmä voi yhdistyä. Eristyisesti, kun olemme nähneet Occupy Wall Street Movementin yhdestä prosentista 99 prosenttia taistelemassa, se on hyvin olennaista. Nälkäpeli-sarja on mielenkiintoista arvostelua siitä."

Strategiasta, jota hän käyttäisi, jos joutuisi Nälkäpeliin
"Perheeni. Olisin motivoitu, kuten Katniss ja yrittäisin keskittyä takaisin perheeni luokse pääsemiseen ja auttamaan ja tukemaan heitä."

Nälkäpelin jatko-osissa mukana olemisesta
"Varmasti, niin kauan kuin ihmiset tulevat katsomaan elokuvia. Olen todella innoissani siitä. Meidän täytyy varmistaa, että ihmiset näkevät elokuvan ennen kuin menemme asioiden edelle. Mutta olen tosi innoissani siitä ja siitä, mihin tarina menee, erityisesti minun hahmoni osalta."

Liam Hemsworthin kanssa työskentelystä
"Liam ja minä tulemme niin hyvin toimeen. Hän on kuin minun 6,4 jalkaa (1,95 metriä) pitkä australialainen veljeni. Olen työskennellyt nyt molempien Hemsworthien kanssa, koska hänen veljensä Chris ja minä teimme Red Dawnia yhdessä. Olen tavallaan kunnia-Hemsworth."

Hänen työnsä monipuolisuudesta
"Se on päätavoitteeni näyttelijänä. Haluan kokeilla niin montaa hahmoa ja elokuva kuin mahdollista ja kertoa niin monta tarinaa kuin pystyn. Olen ollut onnekas, että minulla on ollut mahdollisuus tehdä niin tähän asti." 

Suosikkiroolista, jonka on näytellyt
"Todennäköisesti hahmoni The Kids Are All Rightissa. Pidin hänestä paljon."

Kuuluisaksi tulemisesta
"Loppujen lopuksi olen ihminen, joka tekee mihin uskon ja mitä haluan tehdä. Mielestäni se on hyvin tärkeä arvo, jossa pysyä."

Twitter-tilini kaatamisesta
*nauraa* "Anteeksi."

Lähde 1, lähde 2


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti