torstai 26. tammikuuta 2012

Josh Hutcherson puhuu Nälkäpelistä ja Peetasta

TeenHollywood.comilla sai Josh Hutchersonilta haastattelun, jossa hän puhuu Nälkäpelistä ja Peetasta.
TeenHollywood: Oletko nähnyt mitään muita ottoja elokuvasta? Kuinka olet tähän asti reagoinut?
 Josh: En jaksa odottaa sen julkaisua. Olen nähnyt jotain videomateriaalia ja runsaudensarvi-jutut näyttävät upealta: lähtölaskenta, kun me kaikki ryhtäämme liikkeelle, tapa, jolla Gary [Ross] editoi sen, näyttää uskomattomalta.
Tosi siistiä. Kuulimme, että olit romaanien suuri fani ja todella halusit näytellä Peetaa.
Joo. Sanoin ääneen, että jos en saisi roolia, en tietäisi mitä tekisin. Minulla ei ollut mitään käsitystä. Olin jatkamassa näyttelemistä, mutta en ole koskaan lukenut roolista, johon samaistuin niin paljon ja minusta tuntui, että olisin oikeampi vain omassa elämässäni, joten jos en saisi sitä, olisin "Olenko minä sitten huono näyttelijä?" Koska Peeta on niin lähellä sitä, mitä minä olen, joten kuinka en voi näytellä itseäni?
Vau. Kansikuvaasi Entertinment Weeklyssä seurasi valtaisa reaktio. Jotkut kirjojen fanit pitivät sinusta Peetana ja jotkut eivät. Kuinka reagoit siihen?
En lue paljon juttuja netissä tai muutenkaan. Mielestäni jokaisella tulee olemaan oma näkemyksensä varsinkin, kun kyseessä on niin rakastettu kirja. Ihmiset haluavat nähdä sen oikein tehtynä. Mitä ihmisten täytyy pitää mielessään on, että studio palkkasi Gary Rossin ja studio työskentelee kirjailija Suzanne Collinsin kanssa, koska heillä kaikilla yhdistynyt näkemys projektista. Joten se, että hän on mukana prosessissa, auttoi paljon ja että hän tuli ja sanoi castingista asioita, joita sanoi, minulle se todella antoi itseluottamusta.
Miksi samaistuit niin paljon Peetan hahmon kanssa?
Minusta Peetalla on tosi vahva vakaumus siitä, ettei ole väliä missä tilanteessa olet, sinun täytyy pysyä itsenäsi ihmisenä ja pysyä uskollisena itsellesi ja se on ihmisenä minun suurin moraalini. Hänellä on myöskin itseään vähättelevä huumorintaju ja hän on hyvä kommunikoimaan ihmisten kanssa. Minusta tuntui kuin hänen äänensä ja hänen koko olemassaolonsa oli aivan kuin se, kuka minä olin.
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti