tiistai 21. lokakuuta 2014

Video: Lorde puhuu soundtrackin kasaamisesta ja sen muista artisteista

Billboradin uudessa haastattelussa Lorde puhuu Matkijanärhi osa 1:n soundtrackin kasaamisesta sekä hieman sen muista artisteista. Videon alta löytyy muutamia kohtia haastattelusta suomennetuna!

"Aluksi tulin osalliseksi Nälkäpelin soundtrackiä, kun minua pyydettiin kirjoittamaan biisi lopputekstien taustalle. Olin tosi kiinnostunut siitä, koska rakastan Katnissia hahmona. Minusta hän on niin monimutkainen."
"Minulle oli tosi tärkeää, että ihmiset tiesivät minun olevan tosissani soundtrackin teossa. Iso osa siitä koostui siitä, että tavoittelin ihmisiä, puhumalla heidän kanssaan puhelimessa, lähemmällä sähköposteja ja tekstiviestejä, koska halusin ihmisten tietävän, että heidän kappaleitaan ei vain heitettäisi johonkin pataan ja valittu sieltä myöhemmin. Minä todella välitin siitä, mitä tapahtui."
Lorde sanoo Grace Jonesin biisin olevan mahtava ja voimakas, kun taas Charli XCX on hänen mielestään kirjoittanut soundtrackille mitä kauneimman biisin, joka tarjoaa laulajasta jotain uutta. Lorde puhuu hieman myös Miguelista, Simon Le Bonista ja The Chemical Brothersista. Lorde kertoo myös päässeensä Matkijanärhen kuvauksiin Berliinissä, koska hänellä oli konsertti aivan kuvauspaikkaa vastapäätä. Hän kertoo Woody Harrelsonin (Haymitch) olleen konsertissaan. Lordesta oli hauskaa nähdä, mitä kulissien takana tapahtuu.

Soundtrackin koko biisilista löytyy täältä!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti