tiistai 7. lokakuuta 2014

Jennifer Lawrence Vanity Fairin marraskuun numerossa


Jennifer Lawrence nähdään Vanity Fairin marraskuun numeron kannessa ja lisäksi lehdessä on hänestä pitkä haastattelu. Kokonaisuudessaan juttu on yli 3 000-sanainen, mutta se on saatavilla luettavissa vain maksullisessa digitaaliversiossa. Jutusta on julkaistu jo osio, jossa Jennifer kommentoi kuvavarkautta, jonka uhriksi hän joutui. Alla pari lainausta suomennettuna, loput pääsee lukemaan englanniksi täällä!
"Vain se, että olen julkisuuden henkilö, vain  se, että olen näyttelijä, ei tarkoita sitä, että halusin tätä. Se ei tarkoita sitä, että tällainen kuuluu asiaan. Kyseessä on minun vartaloni ja sen pitäisi olla minun valintani ja fakta, ettei se ole minun valintani, on kerrassaan kuvottavaa. En voi edes uskoa, että elämme sellaisessa maailmassa."
"[...]Aika parantaa, tiedäthän", hän kertoo VF:lle. "En itke sen takia enää. En voi olla enää vihainen. En voi antaa onnellisuuteni olla sen varassa, että nämä ihmiset jäävät kiinni, koska niin ei välttämättä tapahdu. Minun täytyy vain löytää oma rauhani."

Jenniferin sanat ovat surullista luettavaa, mutta hänen kommenttinsa ovat tosi kypsiä ja ihailtavia. Pakko on vain pyöritellä päätään ihmisille, jotka hakkeroivat ja varastavat toisten yksityisiä kuvia dollarin kuvat silmissä. Koko jutussa on onneksi luvassa positiivisempiakin aiheita ja lisäksi Vanity Fair jutteli Francis Lawrencen ja Woody Harrelsonin (Haymitch) kanssa. Woody sanoo Jenniferistä: "Tiedäthän, ei ole kamalaa, että ihmiset sanovat sinun olevan mahtava; on kamalaa, kun sen alkaa uskoa. Hän ei ole koskaan mokannut."

Kyseinen Vanity Fairin numero tulee Suomessa kauppoihin 28. marraskuuta. Alla vielä video valukuvaussession kulissien takaa:


Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti