perjantai 3. tammikuuta 2014

Sam Claflin ja Jena Malone helmikuun Empire-lehdessä

Empiren helmikuun numerossa on kuvat Sam Clafinista ja Jena Malonesta sekä pieni haastattelu. Alta löytyy skannaukset (klikkaa suuremmaksi) ja osittainen haastattelu jutusta, mutta jos lehden haluaa omaksi, se tulee kauppoihin 7.1. ja maksaa 9,50 €. Täältä voi vielä katsoa, saako lehteä omasta lähikaupasta!


"Olen edelleen yllättynyt, että he valitsivat minut", Sam Claflin sanoo hyvin brittiläisesti itseään vähättelevällä tyylillä, joka tulee varmasti palvelemaan häntä hyvin Amerikassa. "Joka kerta, kun näen Francisin (Lawrence, joka otti ohjaajan paikan Gary Rossilta Vihan liekeissä), olen varma, ettei hän tunnista minua... Tarkoitan, en ole kirjan Finnick. Minulla on ruskeat hiukset, parta, olen vähän ylipainoinen, en ole 24 enkä kaksimetrinen... Olin täysin valmistautunut siihen, että fanit vihaavat minua!"
[...]"On outoa, että kaiki nuo elokuvat [Pirates of the Caribbean: Vierailla vesillä, Lumikki ja metsästäjä, Vihan liekit] ovat suuria, mutta olen tehnyt myös tosi pieniä juttuja, joita kukaan ei ole nähnyt", hän sanoo ja on selvästi päättänyt olla juhlimatta omia saavutuksiaan. "Ja rehellisesti, kukaan ei tunnista minua. Ehkä siksi, koska Finnickillä ei ole koskaan paitaa. Minä en ole kävellyt paljoa ympäriinsä ilman paitaa."
Matkijanärhessä nähdään vähemmän alastomuutta ja enemmän neuroosia Finnickiltä. "Rehellisesti pelkään sanoa yhtään mitään, vaikka, kuten sinä sanot, on olemassa kirjat", sanoo Claflin. "Mutta näette enemmän Finnickiä. Ei, ei sillä tavalla. Enemmän niistä syistä, miksi hän on sellainen kuin on. Oh, sinä tiedät mitä minä tarkoitan!"
[...]"Muistan menneeni koe-esiintymiseen ärsyyntyneenä kaikesta", Malone sanoo. "Vain koska Johanna on sellainen. Joten minua ärsytti vastaanottovirkailija, henkilö joka oli vieressäni hississä, se huone. Luulen Francisin olleen vähän peloissaan..." Francis vahvistaa, että hän ehdottomasti oli.
[...]"Minusta on hyvin mielenkiintoista miten hän kehittyy", sanoo Malone. "Olisi tosi tylsää, jos hän olisi vain tämä tosi narttumainen ihminen, mutta hän ei ole pelkästään sitä. Hän on aikalailla kuin eläin, joka on sopeutunut, koska hänen täytyy. Narttumaisuus on vain pintajuttu, mutta alatte nähdä enemmän mitä sen alla on."
Lähde

4 kommenttia:

  1. Vau, hahmo tarkennusta. Kiva saada edes pikkutietoja Matkijanärhen ensimmäisestä osasta.

    VastaaPoista
  2. Hei kivaa!! Voiko muuten lehteä tilata? :) Ja onko siis jokaisessa numerossa elokuvajuttuja? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko tämän yksittäisen numeron tilaamista vai ylipäänsä? Akateemiselta Kirjakaupalta ainakin saa tilattua yksittäisiä lehtiä lähettämällä asiakaspalveluun sähköpostia. Jos tarkoitat ylipäänsä, niin eiköhän sekin onnistu vaikka lehti onkin brittiläinen, voi vaan tulla kalliimmaksi tänne tilattuna, enkä osaa neuvoa, miten tilaaminen tapahtuu. Empire on elokuvalehti, joten siinä on aina pelkästään elokuviin ja näyttelijöihin liittyviä juttuja. :)

      Poista
    2. Kiitos todella paljon! Tuo tieto auttaa jo paljon (:

      Poista