sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Huhu: Vihan liekit ilmestyy DVD:nä ja Blu-raynä 4. maaliskuuta?


Blu-Ray.com on lisännyt sivuilleen Vihan liekit-DVD:n ja -Blu-rayn ilmestymispäiväksi 4. maaliskuuta. Se olisi amerikkalainen ilmestymispäivä, mutta Nälkäpeli ilmestyi Suomessa DVD:nä ja Blu-raynä samana päivänä kuin Amerikassakin. Tämän lisäksi olen törmännyt myös huhuun, jonka mukaan ne ilmestyisivät 7. maalikuusta. Lionsgate ole vielä julkistanyt julkaisemispäivää, mutta ehkä se tosiaan on joskus maaliskuun alussa?

Lähde

7 kommenttia:

  1. Tässä menee nyt totaalisesti sekaisin! Päättäisivät jo sen julkaisupäivän! En valita, olen vain kärsimätön, sillä tätä on odotettu kauan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa tätä ei olla odotettu kauan. Sehän pyörii leffoissakin vielä!

      Poista
    2. No joo, mutta en saa menmä katsomaan sitä enää..

      Poista
    3. mee salaa ;-) jajaja monta kertaa oot käyny kattoo?

      Poista
    4. Oon käyny kattoo sen vast kerran, mut mulla ei oo rahaa, et voisin mennä kattoo salaa. Ja vaik sain joululahjaks ilmaislipun, nii äiti huomais jos se on kadonnu. Hyvä ettei se laittanu sitä lippua lukkojen taakke ku sai sen mun käsistä! :(

      Poista
  2. Vois ilmestyy jo helmikuussa :3

    VastaaPoista
  3. Ah, odotan jo sitä päivää, kun saan vihan liekit pyörimään täällä kotona! :) Tosin joudun varmaan odottelemaan pitempään ku maaliskuuhun, jos siis pystyn, ku ajattelin ostaa sitten ku sen saa halvemmalla. :D

    VastaaPoista