tiistai 21. tammikuuta 2014

Natalie Dormer puhuu hiustensa ajalemisesta Cressidan roolia varten


Lauantaina SAG Awardsien punaisella matolla EW keskusteli Natalie Dormerin kanssa tämän uudesta, Cressidan roolia varten leikatusta hiustyylistä. Hän paljasti kampauksen ensimmäistä kertaa, vaikka se leikattiin jo lokakuussa!
"Se on ollut piilossa kolme kuukautta. Se tapahtui lokakuussa. Odotin, tiedäthän, oikeaa hetkeä", Dormer kertoi EW:lle uudesta kampauksestaan, jonka hän sai valmistautuessaan näyttelemään Cressidaa Nälkäpeli - Matkijanärhi osa 1:ssä. "En ole koskaan ennen ajellut päätäni. Miehelläni on kalju, joten... minä hieroin sitä ajatellen, 'Tämä tulee olemaan minä!'"
Kirjassa Cressidalla kuvataan olevan "kalju pää tatuoituna vihreillä köynnöksillä." Tarkoittaa se, että Dormerista tulee täysi nahkakuula?
"Francis Lawrence, Matkijanärhen ohjaaja, ja minä keskustelimme siitä ja minä otin työn olettaen, että minun [pitäisi] todennäköisesti ajelemaan koko pääni. Olen itse asiassa tosi tyytyväinen, että ajelimme sen puoliksi, koska mielestäni se on enemmän Capitolia... ja Cressida on kotoisin sieltä", Dormer sanoi. "Hän tulee Capitolista, joten hän on tyylikäs ja nyt hänestä on tullut kapinallinen. Minusta se on oikea tyyli hahmolle."
[...]"Ensimmäisten öiden aikana oli hieman outoa maata sängyssä. [Toinen] puoli tuntuu normaalilta ja [toinen] puoli ei tunnu normaalilta tyynyä vasten", hän selitti. "Ja hatut asettuvat erilailla."
Tässä myös Peoplen videohaastattelu Natalien kanssa, jossa hän sanoo olleensa "vähän hermostunut" hiusten ajelusta, mutta sen olleen lopulta vapauttavaa.


Lähde 1, lähde 2

1 kommentti:

  1. Nuo hiukset ovat todella ihanat ja sopivat kauniille Natalielle! Olisipa mullakin pokkaa ajaa edes sivusiili, mutta enpä oo uskaltanut :)

    VastaaPoista