keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Pätkiä Vanity Fairin haastattelusta


 Kuvien lisäksi Vanity Fairilla on taas lisää tarjottavaa, nimittäin muutama lainaus heidän haastattelustaan!
Gary Ross: "Näyttelijäni saivat minut syttymään ja menin sekaisin," hän sanoo, lisäten, "Harvoin saat jotakin, missä on näin paljon tunteellista syvyyttä ja näin maljon luonnetta, johon sukeltaa."
Jennifer Lawrence: "Katniss on mahtava hahmo: hän on metsästäjä, muttei tappaja, 16-vuotias tyttö, joka pakotetaan areenalle," Lawrence sanoo. "Nämä lapset tappavat toisiaan vain siksi, että jos he eivät tee niin, he kuolevat. Se on sydäntä särkevää."
Josh Hutcherson: "Luin kaikki kirjat viidessä päivässä," hän sanoo. "Olin ällikällä lyöty siitä, kuinka paljon minusta tuntui, että olin kuin Peeta. Kuvasimme metsässä lähellä Pohjois-Carolinan Ashevillea - paljon taistelukohtauksia, hyvin vaativia fyysisesti. Jennifer ja minä todella pärjäsimme keskenämme. Olemme molemmat hulluja - emme pidättele mitään."
Gary Ross: "Minun velvollisuuteni oli antaa Suzannelle ja lukijoille sama kokemus, joka heillä oli kirjoja lukiessaan. Olin vain onnekas, että minulla oli näyttelijäkaarti mikä oli."
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti