torstai 10. marraskuuta 2011

MTV:n kauan odotettu Josh Hutchersonin haastattelu julkaistu

Sen lisäksi, että saimme tietää milloin traileri julkaistaan, Lionsgaten pitkään viivyttämä MTV:n Josh Hutchersonin kanssa tekemä haastattelu on vihdoin julkaistu! Haastattelussa Josh kertoo roolin saamisen tärkeydestä, mitä Peeta merkitsee hänelle ja mikä oli hänen suosikkikohtauksensa kuvata. Valitettavasti MTV:n videot eivät näy Suomessa, mutta täältä löytyy näytöltä kuvattu video haastattelusta. Haastattelun suomennos kuitenkin alla:
MTV News: Kerro meille mitä Peeta merkitsee sinulle ja miksi rakastat häntä.
Josh Hutcherson: Se on niin hullua. Kun luin kirjat, en ollut koskaan aikaisemmin lukenut hahmosta, joka olisi enemmän sellainen kuin minä olen ihmisenä, olisi samat ydinarvot kanssani ja uskoisi samoihin asioihin kuin minä. Joten se tavallaan ajoi minut hulluksi, koska tunsin, että olin niin oikea siihen ja sitten minun piti käydä läpi tämä hullu koe-esiintymisprosessi. Sitten viimein olin tekemässä elokuvaa ja kun nyt olemme valmiita, jonkun pitäisi nipistää minua, koska en edelleenkään usko, että tämä oikeasti tapahtuu. Minulle on kunnia olla osa niin hyvää tarinaa. Gary Ross on todella mahtava ohjaaja ja Jennifer Lawrence on täydellinen ja kaikki muutkin näyttelijät olivat hyviä.
Millainen koe-esiintymisprosessi oli? Teitkö siinä jonkin tietyn kohtauksen?
Koe-esiintymisprosessissa tulin ensimmäisen kerran ja luin pari kohtausta Gary Rossille ja Suzanne Collinsille sekä joillekin muille tuottajille. Sitten ehkä viikkoa tai niin, ehkä kaksi viikkoa myöhemmin tulin ja tein näyttötestin Jenniferin kanssa, jossa itse asiassa luin kohtauksia hänen kanssaan, jotta he voisivat nähdä, kuinka kemiamme toimivat. Molemmat niistä tuntuivat todella hyviltä, mutta näyttelijänä vain erittelee joka ikisen asian, jonka tekee, joten odotin todella hermostuneena tietoa. Ja kun minulle viimein selvisi, että sain roolin, leukani putosi lattiaan. Olin niin innoissani.
Mitkä olivat suosikkikohtauksesi kuvata?
Se [elokuva] on todella samanlainen kuin kirja. Todennäköisesti suosikkikohtauksiani ovat kaikki kohtaukset, jossa Peeta ja Katniss ovat luolassa, koska ne ovat hyvin tunteellisia ja niissä saatte nähdä heidän suhteensa syvenevän paljon, joten näyttelijänä pidin niistä paljon. Ja sitten tietysti kaikki fyysinen juokseminen metsän läpi - se oli myös tosi hauskaa.
Saitteko te paljon kuhmuja ja mustelmia kaikista niistä stunttöistä?
Meillä oli tonneittain kuhmuja ja mustelmia, kyllä.Se oli aika kovaa.
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti