sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Kalia Prescott vastaili fanien kysymyksiin Twitterissä

Vyöhykkeen 3 tribuuttia näyttelevä Kalia Prescott vastasi eilen Twitterissä fanien kysymyksiin, alla käännettynä parhaimmat palat.
SweetMockingjay: Mikä on suosikkikirjasi Nälkäpeli-sarjasta?
Kalia: Ensimmäinen!
HGT_Fansite: Oletko lukenut koko Nälkäpeli-sarjan? :D
Kalia: Totta kai! Rakastin niitä jo ennen kuin tiesin, että niistä tulisi elokuva!
XxNaima: Kuka on suosikkihahmosi Nälkäpelissä?
Kalia: Hmm... Ehdottomasti Peeta.
LudwigFanClub: Onko sinulla suosikkia Nälkäpelin näyttelijäkaartin keskuudessa?
Kalia: No, en usko, että muut arvostaisivat minua nimeämällä suosikkeja... Meistä kaikista vain tuli tosi iso perhe. :D
LudwigFanClub: Saitko puhua ja tavata Joshin ja Alexanderin?
Kalia: Joo! Tiesin Joshin edellisestä elokuvasta ja hän on NIIN HAUSKA! Ja Xander on kuin isoveli minulle. :D
 HGArena: Minkä ikäisenä aloitit näyttelemisen? Kuinka innostuit siitä?
Kalia: Olin 5, kun aloitin stuntit Spider Man 2:ssa. Ja vähän näyttelemistä tuli mukaan Santa Clause 3:ssa, kun olin 8.
SweetMockingjay: Millaista työskentey Jenniferin ja Joshin kanssa oli?
Kalia: He ovat kaksi hauskimmista ihmisistä, jotka olen koskaan tavannut. He ovat henkeä salpaavia draamassa, mutta luulen, että he saattaisivat tehdä komediaakin jonain päivänä. ;)
_ItsGgirl: Onko totta, että Josh on täydellinen Peeta?
Kalia: Todellakin, 100 prosenttisesti :D
_teampeeta: Ketä jonkin Vyöhykkeen tribuutin näyttelijää deittailisit? (:
Kalia: Hmm... Saan paljon "sinä ja Xander" kommentteja, mutta hän on minulle kuin veli! Todennäköisesti Iania [Nelson, Vyöhyke 3], hän on mahtava. Ja Ashton [Moio, Vyöhyke 6] on myös söpö. ;D
EmmaNymeria: Milloin aloitit näyttelemisen? Olitko kiinnostunut siitä, vai oliko se sattumaa? :D
Kalia: Perheeni ja minä olimme aina tehneet stuntteja elokuviin, joten se oli aina "perheyritystä". Näytteleminen on kuitenkin uudempaa ja rakastan sitä. :D
_teampeeta: Mikä kohta Nälkäpeli-sarjassa oli suosikkisi?
 Kalia: Aikalailla koko ensimmäinen kirja! Haha ja koko Peeta/Katniss-romanssi!
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti