keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Video: Hunter Parrish rakastaisi Finnickin näyttelemistä

MTV:n Kara Warner haastatteli äskettäin Hunter Parrishia, joka viime vuonna koe-esiintyi Peetan rollia varten. Tällä kertaa hän puhui Finnickin roolista.



"Tämä koko Nälkäpeli-juttu, jestas... Olen lukenut kaikki kirjat, koska olen käynyt tämän läpi kerran aikaisemmin", Parrish sanoi. "Se oli minusta hyvin jännittävää, että minua harkittiin ensimmäiseen elokuvaan, olemaan osa sitä ja siihen aikaan luin kaikki kirjat ja rakastin käsikirjoitusta ja ohjaajaa ja Jennifer Lawrencea, joka oli siinä vaiheessa jo valittu. Näin sen jonain hyvin jännittävänä ja olin todella innoissani siitä, mutta sitä ei oltu tarkoitettu [minulle]. Josh on myös ystäväni, enkä ole vielä nähnyt elokuvaa, mutta siitä sanotaan mahtavia juttuja ja hän [Josh] on mahtava, hän on täydellinen. Olemme työskennelleet yhdessä aikaisemmin [Runaway Vacation] ja hän on loistava näyttelijä", Parrish sanoi vilpittömästi.
Vaikka Parrish on kiitollinen faneilta saamastaan tuesta Finnick-kampanjan takana, hänen kokemuksensa castingien ensimmäisestä kierroksesta saa hänet olemaan tällä kertaa enemmän varuillaan.
"Minä tavallaan sukelsin siihen, joten en tiedä tästä", hän sanoi. "Ajattelen, että tavallaan peräännyt ja jos se tapahtuu, se tapahtuu. En aio todella käyttää liian paljon aikaa sitä ajatellessa, mutta rakastaisin sitä kyllä. En valitsisi itseäni rooliin, mutta se ei auta minua tulemaan valituksi elokuvaan", hän vitsaili. "Mutta olen kirjojen fani. Mielestäni on fantastisia näyttelijöitä, jotka todennäköisesti pärjäisivät paremmin. Joten näin minulle saadaan töitä!"
Jatkaaksemme hänen hyväntahtoisia ajatuksiaan muista näyttelijöistä, joita hän harkitsisi Finnickiksi, kysyimme Parrishilta, jos hän haluaisi huvin vuoksi paljastaa jonkun heistä.
"Ei, niin pitkälle en menisi!" hän nauroi. "Minä kuitenkin haluan sen työn, kunhan vain sanon."
Mitä mieltä täällä ollaan Hunter Parrishista?

Lähde

2 kommenttia: