tiistai 19. kesäkuuta 2012

Elizabeth Banks kertoo tapaamisestaan Francis Lawrencen kanssa

E! Online tapasi Elizabeth Banksin [Effie] Mauin elokuvafestivaaleilla Havaijilla, joissa hän muuten voitti Navigator Awardin, ja hän kertoi tapaamisestaan Vihan liekkien ohjaajaan Francis Lawrencen kanssa.
Elizabeth Banksilla oli todella "loistava" tapaaminen Vihan liekkien ohjaajan Francis Lawrencen kanssa.
Banks ja Lawrence tapasivat kahvilla. "Puhuimme mihin suuntaan elokuva on menossa. Se oli mahtavaa." Ei, hän ei paljasta mitään yksityiskohtia.  
"Anna kun kerron mikä on hassua - se, että on työ ennen ohjaajaa!" Banks kertoi minulle Mauin elokuvafestivaaleilla, missä häntä kunnioitettiin tämän vuoden Navigator Awardilla.
"Sitä ei ole ikinä elämässäni tapahtunut", hän sanoi.
Hän lisäsi nauraen, "Mennessäni tapaamiseen, olin kuin, 'Minulla on hommani. Kerrot minulle mitä sinä aiot tehdä, kamu - koska minä olen jo tässä hittielokuvassa.'"
Banks odottaa innoissaan pääsevänsä taas näyttelemään Effietä, mikä ei yllätä. "Rakastan Woodyn [Harrelson] ja Lennyn [Kravitz] kanssa olemista", hän sanoi. "He ovat kaverini, joiden kanssa hengailla."
Ja meistä on ihanaa kuulla, että Nälkäpelin kolme läpimurtotähteä, Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson ja Liam Hemsworth, eivät ole antaneet menestyksen nousta päähän. "He ovat todella aitoja", Banks sanoi.
Tähän mennessä Francis Lawrencen ovat päässeet siis tapaamaan ainakin Josh, Jennifer ja Elizabeth, tässä järjestyksessä. Onkohan jotkut muut jo tavanneet hänet, mutta eivät vain ole sitä paljastaneet?

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti