perjantai 15. kesäkuuta 2012

Naya Rivera näyttelisi Johannaa enemmän kuin mielellään

Gleen tähti Naya Rivera kertoi huhtikuussa Twitterinsä välityksellä olevansa suuri Nälkäpeli-fani ja olevansa kiinnostunut Johanna Masonin roolista. Hänestä onkin tullut monen fanin suosikkiehdokas. Nyt Radar Onlinen uudessa haastattelussa näyttelijä puhuu enemmän Johannasta ja faneilta saamastaan tuesta.
Nautitko Nälkäpelistä?
Aloitin kirjojen lukemisen jo ennen kuin edes tiesin, että siitä tehtiin elokuvaa. Olen todella suuri fani. Rakastaisin Johanna Masonin näyttelemistä. Hän on kirvestä kantava ex-tribuutti ja aikaisempi voittaja. Hän on korkean tason "badass".
Oletko yllättynyt faneilta saamastasi [kommenttien] vyörystä?
Se on niin mahtavaa. Saan tweettejä joka päivä ja tuntuu hyvältä, että he tukevat minua jossakin, joka merkitsee minulle valtavasti.
 Olisiko Naya Riverasta teidän mielestänne Johannaksi?

Lähde

4 kommenttia:

  1. Naya vastaa mun kuvitelmaa Johannasta oikeen hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. iha hyvä se olis johannaks

    VastaaPoista
  3. Glee-sarjan suurena fanina en osaa kuvitella Nayaa Johannaksi niin mitenkään. Ei vastaa yhtään ainakaan sitä kuvaa, mikä minulla on päässäni Johanna Masonista.

    VastaaPoista