lauantai 23. kesäkuuta 2012

Stanley Tucci puhuu faneista, Gary Rossista ja Vihan liekeistä


The Wall Street Journalin Speakeasy haastatteli Stanley Tuccia [Ceasar Flickerman] hänen ollessaan kunniavieraana Lambs Clubilla ja puhui faneista, Nälkäpelistä, Gary Rossista ja Francis Lawrencesta ja Vihan liekeistä.
Millaista vastakaikua olet saanut sen jälkeen, kun Nälkäpeli julkaistiin? Onko sinulla paljon uusia nuoria faneja?
Ehdottomasti... Kyseessä on uudempi väestö vain siksi, että monet nuoret, jotka katsovat sitä nyt, eivät ole nähneet Paholainen pukeutuu Pradaan, koska olivat liian nuoria. Kyseessä on sama ikäryhmä, mutta eri ihmiset. En koskaan aavista, että se olisi niin. Se oli naisystäväni, joka sanoi, "sinun pitäisi tehdä tämä." Minä sanoin, "Todellako?" Hän sanoi, "Stanley, nämä kirjat ovat niit menestyneitä ja ne ovat todella hyviä."
Mitä Nälkäpeli-fanit sanovat sinulle?
Lapseni pelaavat jalkapalloa ja näet, että toisen joukkueen lapset ajattelevat jota kuinkin, "Mitä tuo tyyppi tekee täällä? Miksi hän on täällä?" Luulen, että he ajattelevat, ettet tee kaikkia normaaleja juttuja. Se on tosi hienoa. Olen ylpeä siitä, että olen elokuvassa. Se oli upea kokemus. Se oli todella yksi parhaista kokemuksista, mitä minulla on koskaan ollut.
Miksi?
Pidin tarinasta paljon. Pidin siitä, mitä sillä on sanottavana sosiopoliittisista syistä. Pidän siitä tosiasiasta, että päähenkilö on tämä uskomaton, vahva nuori nainen. Rakastan Gary Rossia.  
Mitä sanot siitä, että Nälkäpeli saa uuden ohjaajan, Francis Lawrencen?
Olen surullinen siitä, ettei Gary tee sitä. Mutta olen kuullut, että tämä kaveri on tosi hyvä. Toivottavasti Gary tulee takaisin ja tekee toisen elokuvista. Minä aloitan seuraavan Nälkäpelin kuvaukset joskus lokakuussa.
Minulla on käynyt mielessä sama asia kuin Stanleyllä, eli että Gary voisi palata tekemään Matkijanärhen. Mutta ennen kuin innostutaan Matkijanärhestä meidän täytyy odottaa, mitä Francis Lawrencella on meille tarjottavana Vihan liekeissä!

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti