perjantai 29. kesäkuuta 2012

Isabelle Fuhrman ja Amandla Stenberg osa "Drew's Angels"-kuvauksia

Drew Barrymore on napannut muutaman mielenkiintoisen kuvan Nälkäpelin tähdistä Isabelle Fuhrmanista ja Amandla Stenbergistä! V Magazine on julkaissut kuvien lisäksi selityksen, miksi Barrymore halusi työskennellä heidän kanssaan.

Isabelle Fuhrman
Elokuvissa kävijöille ympäri maailmaa Nälkäpelin hahmo Clove on kostonhimoinen nuori salamurhaaja. Mutta Isabelle Fuhrmanille, näyttelijälle, joka näytteli häntä, hahmo on vivahteikkaampi. "Minun mielessäni Clove ei ollut koskaan murhaaja", hän sanoo. "Kuvittelin hänellä olleen hyvin traaginen elämä, johon kuului tiettyjä hetkiä, jotka ajoivat hänet, paremman sanan puutteessa, hulluksi. Syntynyt Washingtonissa, D.C. ja kasvanut Atlantassa, Georgiassa, Fuhrmanin työetiikka on vienyt hänet paikallisista ohjelmista - "Ensimmäinen keikkani oli laulaa vanhainkodissa siskoni kanssa" - Jay Lenon komediasketseihin, kauhuelokuva Ottolapseen ja lopulta hänen rooliinsa Clovena. "Sen roolin saaminen oli vaikeaa, koska halusin kertoa kaikille ystävilleni, enkä voinut tehdä niin kolmeen viikkoon", hän sanoo. "Aloin kuntoilla itse valmistautuakseni. Siirryin normaalista liikunnasta painonnosto valmentajalle, juoksemaan mailin 50 paunan painoisen liivin kanssa, plus vatsalihastreenit, punnerrukset ja yleinen kuntoilu. Sanoin kaikille kavereilleni, että halusin vain tulla hyväkuntoisemmaksi, mutta en usko, että he uskoivat. Tällä hetkellä hän kuvaa M. Night Shyamalanin After Earthia, vastassaan Will Smith ja hän tulee esiintymään Suspirian uudessa versiossa David Gordon Greenin kanssa ensi vuonna. "Minä todella haluan olla sellainen näyttelijä, joka voi näytellä minkä genren elokuvassa tahansa", hän sanoo. "Vähän kuin Meryl Streep."
Amandla Stenberg
Nykyajan lapset ovat luonnollisia monitaitureita. Katso vaikka 14-vuotiasta Los Angelesista kotoisin olevaa Amandla Stenbergiä, toista tämän vuoden Nälkäpelin läpimurtotähteä. Kun hän ei ole menossa castingeihin tai koe-esiintymisiin, hän neuloo, näpsii kuvia Nikonin D80:llä ja soittaa viulukonserttoja, puhumattakaan kitarasta ja rummuista. Hänen ensimmäinen suuri läpimurtonsa oli sitkeän esiteinimurhaajan näytteleminen Colombianassa Zoe Saldanan rinnalla. Mutta Nälkäpeli todella nosti hänet kartalle, jonka hän olisi voinut ennustaa. "Kun agenttini soitti minulle kertoakseen, että minä näyttelisin Ruea, aloin kirjaimellisesti juosta ympäri huonetta ja hyperventiloida. Huusin lakkaamatta, 'Olen Rue, olen Rue!'" hän muistaa. "Äitini piti hakea minulle lasillinen vettä ja käskeä minun hengittämään syvään. Meillä on se kaikki videolla. Sitä on hauska katsoa." Ollessaan kulisseissa Barrymoren kanssa, Amandla jakoi innokkuutensa valokuvaukseen kysymällä aloittelevalta "linssinaiselta" neuvoa. "[Drew] kertoi minulle, että hän tykkää kuvata iloisia sattumia ja kun valokuva syntyy luonnollisesti, tulet rakastamaan sitä.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti