maanantai 26. lokakuuta 2015

Sam Claflin puhuu Nälkäpeli-elokuvissa


The Guardian on julkaissut uuden haastattelun, jossa Sam Claflin puhuu mm. Nälkäpeli-elokuvista ja Finnickistä. Koko haastattelu on luettavissa täällä, mutta alta löytyy osa myös suomennettuna. Lisäksi The Guardian on julkaissut joukon kuvia Samistä!

Matkijanärhi osa 2:sta:
"Joo, meillä oli muistinvirkistysnäytös yhtenä päivänä, mikä oli hyödyllistä. Ennen sitä en oikein muistanut ketä näyttelin tai mitä sanoi", hän vitsailee. Mutta minusta se on loistava kliimaksi sarjalle. Se tuntuu ajanjakson päätökselle. Olin surullinen päätöksestä, mutta myös onnellinen." 
Nälkäpeli-elokuvien kuvaamisesta:
"Se oli vähän kuin ystävien kanssa lomailua. Suuren osan ajasta vain juoksentelin ympäri Havaijia Jenin, Joshin ja Lynn Cohenin kanssa."
Philip Seymour Hoffmanin kuolemasta:
"Minun ei varmaan pitäisi hirveästi puhua siitä", sanoo Claflin. "Mutta se iski meihin kaikkiin tosi kovaa. Se oli tosi odottamatonta, tosi surullista. Hän ei ollut vain miljoonien sankari, vaan myös oma henkilökohtainen sankarini. Se tapa, jolla hän teki jotakin joka roolin kanssa. On järkyttävää, että häntä ei voi enää koskaan nähdä uudessa elokuvassa."

Kuvausten yksinäisyydestä:
"Olen ehdottomasti kokenut työn yksinäisyyden. Ensimmäisen Nälkäpelin [tässä tarkoitetaan Vihan liekkejä, joka oli Samille ensimmäinen] aikana olimme Atlantassa kuuden kuukauden ajan. Olin hotellissa ja minulla oli seuranani vain Frendien DVD-boxi. Tavallaan se, että minun täytyi olla niin hyvässä kunnossa, auttoi: kuukausien ajan rutiinini oli mennä salille-kanaa-sänky-sali-kanaa-sänky-työtä, toista."
Finnick Odairiksi valituksi tulemisesta:
"Kirjoja lukiessa hahmoni on tarkoitus näyttää tavallaan kreikkalaiselta jumalalta. En olisi valinnut itseäni rooliin: kalpea, brittiläinen, ylipainoinen ja sänkikäs. Tykkään oluesta ja hampurilaisista. Pääsin ehdolle "parhaan paidattoman kohtauksen" kategoriassa Zac Efronia vastaan. Tarkoitan, miten voisin kilpailla Zac Efronin kanssa?"

Jennifer Lawrencesta, sosiaalisesta mediasta ja faneista:
"Jen, siunausta hänelle, sietää paljoa. On pelottavaa nähdä sellaista. Minulla on Twitter ja Instagram, koska en halua kutsua ihmisiä elämääni liikaa. Se on tapani saada fanit ajattelemaan, että he näkevät todellista elämääni, vaikka todellisuudesta työnnän heitä kauemmas."
 "Monet seuraajistani ovat iässä, jossa he eivät saa juoda tai ottaa tatuointeja tai mitään sellaista ja meillä on heitä kohtaan velvollisuus, jota monet ihmiset eivät huomioi. Esimerkiksi minä olen menossa ystäväni luokse tänä iltana, mutta en aio tviitata itsestäni kuvia, kun olen humalassa. Musiikkiteollisuus on ihan sekaisin - katsopa vaikka Miley Cyrusta, joka on vain seksiä ja huumeita. Ajatus siitä, että jonakin päivänä lapseni saattaisi ihailla jotakuta sen kaltaista..." hän hiljenee ja pudistaa päätään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti