torstai 1. lokakuuta 2015

Matkijanärhi osa 2 Entertainment Weeklyn uudessa numerossa


Entertainment Weekly julkaisee huomenna uuden numeronsa, jonka kannessa komeilevat Katniss, Peeta ja Gale ja lisäksi lehdestä löytyy juttua Matkijanärhi osa 2:sta! Tässä esimakua jutusta:

Francis Lawrence sanoo, ettei sarjan päätös tule pettämään: "Kun pääset loppuun asti, tunnet vain kaiken sen, mitä nämä hahmot ovat käyneet läpi. Se on osa sitä, mikä tekee tästä olekuvasta entistä tyydyttävämmän."

Olosta osana kulttuurillista ilmiötä:

Hutcherson: Kun näkee suuria määriä ihmisiä kiljumassa ja intoilemassa... Minulla on sama ongelma kuin Peetalla toden ja epätoden erottamisessa. Minulle se ei ole todellista. Se vaikuttaa niin oudolta.
Lawrence: Se on kuin olisivat itsesi avatar.
Hemsworth: Menet takaisin autoon ensi-illan jälkeen ja on kuoleman hiljaista ja ajattelet...
Lawrence: "Olen iloinen, että se on ohi."

Ystävyydestä:

Lawrence: Jos olisimme tavanneet toisemme missä tahansa eri tilanteessa, olisimme silti parhaita ystäviä. Ja meidän rakkautemme on niin lähellä ehdotonta kuin vain voi olla, koska meidän välillämme ei ole pelkoa, koska rakastamme toisiamme niin paljon. Rakkaudessamme ei ole pelkoa.

Kohtaus, jonka kuvaamisesta he olivat eniten huolissaan eeppisten 152-päiväisten Matkijanärhi-kuvausten aikana:

lawrence: Olin innoissani kohtauksesta, jossa ammun nuolen - en kerro kehen - elokuvan lopussa, koska kun treenasin jousiammuntaa 20-vuotiaana, kuvittelin aina sen kohtauksen. Viisi vuotta sitten minulla oli tapana tuijottaa heinäsäkkiä ja esittää, että kyseessä oli se hetki ja nyt se tapahtui.

Millainen osumatarkkuutesi oli?

Lawrence: Se toteuttiin tietokoneella, joten sanotaan vain onnistuneeni täydellisesti.
Hemsworth: Olit erityisen hermostunut [osa 1:n] laulukohtauksesta. Me kaikki tiedämme sen.
Hutcherson: Se on niin typerää. Olet niin hyvä laulaja.
Hemsworth: Hän oli niin huolissaan siitä, että oletin hänellä olevan huono ääni. Ja hän teki sen ja minä olin, "Jen, se meni oikeastaan hyvin." Hän sanoi, "Pää kiinni!"
Lawrence: Tiuskaisin sinulle vain, koska kenelle muulle olisin tiuskinut?
Hemsworth: Ei, minä tiedän sen. Olen nyrkkeilysäkkisi. Älä ole huolissasi siitä.
Lawrence: Mutta minä en voi koskaan olla sinun nyrkkeilysäkkisi. Älä uskallakaan ajatella, että se olisi kaksisuuntaista.
Hutcherson: Minulle se oli kohtaus, jossa Peeta pimahti ja menetti järkensä. Olen enemmänkin innoissani kuin hermostunut, mutta sitten juuri ennen kuin kuvasimme, tajusin etten ollut suunnitellut mitä helvettiä tekisin. Ja sitten he sanovat, "Action." Ja olet, "Ah!" Ja sitten vain tavallaan teet sen.
Lawrence: Mutta silloin tulee tehtyä aina parhaansa, koska silloin ei ajattele. Silloin vain tuntee. Ugh! Tarkoitan tuota, kun sanoin sen, mutta tajusin miten kusipäiseltä se kuulosti, joten minun täytyi muuttaa se vitsiksi.

EW lupailee, että lehden artikkelistä löytyy mm. lisää vitsejä sekä salaisuuksia kolmikon yökyläilytavoista. Eiköhän huomenna ilmaannu nettiin lehdestä skannaukset, että pääsemme kaikki lukemaan lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti