sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Toby Jones puhuu Vihan liekeistä, Jenniferistä ja Francisista

BANG Showiz haastatteli äskettäin Toby Jonesiä [Claudius Templesmith], joka ylisti Francis ja Jennifer Lawrencea ja sanoi olevansa ylpeä ollessaan osa Nälkäpeli-sarjaa.
Francis Lawrencesta:
"Sanoisin, että se sai erilaisen herkkyyden omaavan erilaisen ohjaajan. Luulen, että hän haluaa jättää siihen oman jälkensä. Se on kliseistä, mutta haluat kunnioittaa kirjoja, jotka ovat olleet tosi menestyneitä, mutta silti vaikuttaa siihen hieman."  
Jennifer Lawrencesta:
"Olin Golden Globes:ssa viime viikonloppuna ja katsoin hänen saavan palkintonsa Unelmien pelikirjasta, ja työskentelin hänen kanssaan elokuvassa nimeltä Serena, joka ilmestyy tänä vuonna. Hän on merkittävä. Ei niin, että hän olisi yli-itsevarma tai ylipramea tai ylimielinen, hän on vain uskomattoman avoin ihminen."
"Kaikki tämä [gaalat] saattaa näyttää sinusta [journalistista] luonnolliselta , mutta näyttelijöistä se ei tunnu luonnolliselta. Hän käsittelee sitä kaikkea niin kevyesti. Hänessä on sitä myös valkokankaalla. Olen hänen suuri ihailijansa."
Hänen roolistaan sarjassa:
"Aina silloin tällöin he pyytävät minua tulemaan paikalle iltapäivän ajaksi ja improvisoimaan Stanley Tuccin kanssa. He lennättävät minut Amerikkaan, improvisoin iltapäivän ajan - se ei ole rankin, verottavin työ. Olen ylpeä ollessani osa sitä, koska minusta kirjat ovat mahtavia. Tiedän tyttärieni perusteella, että ne ovat vastustamattomia kirjoja. Olen tosi iloinen voidessani edustaa sitä, mitä he lukevat."
Lähde 1, lähde 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti