torstai 10. tammikuuta 2013

Jennifer Lawrencen reaktio toiseen Oscar-ehdokkuuteensa

Jennifer Lawrence sai jo toisen Oscar-ehdokkuutensa Unelmien pelikirjassa (Suomen elokuvateattereissa 1.2.) tekemänsä roolisuorituksen ansiosta. The Hollywood Reporter selvitti, miten Jennifer tähän reagoi:
"Ajattelin, että heräisin, mutta en herännyt. Vanhempani viettivät yön kotonani ja he tulivat ja suukottivat otsaani ja kertoivat minulle Unelmien pelikirjan kaikista ehdokkuuksista", Jennifer Lawrence kertoo THR:lle. 
"Menin tähän mukaan Davidin [O. Russell] takia. Olen nähnyt kaiken, mitä hän on ikinä tehnyt. Ja olin niin ällistynyt Bradleystä [Cooper] ja muista näyttelijöistä."
Tämä merkitsee Lawrencen toista parhaan naisnäyttelijän ehdokkuutta: hän sai ensimmäisensä kaksi vuotta sitten Winter's Bonesta, indie-draamasta, joka oli hänen läpimurtoroolinsa. 
"Suunnitelen pitäväni tällä kertaa hauskaa. Viimeksi olin vain niin hermostunut. Olin 20 ja uusi tässä teollisuudessa", hän sanoo. "En halua tehdä samaa virhettä tällä kertaa."
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti