maanantai 24. syyskuuta 2012

Video: Jena Malone on todella innoissaan Vihan liekeistä

MTV tavoitti Jena Malonen eilen järjestetyissä Emmy Awardseissa ja sai häneltä pienen haastattelun! Video katsottavissa alla tai MTV:n sivuilla.

"Minäkin olen todella innoissani, siitä tulee mahtava", Malone sanoi. "Minä vain rakastan kirjoja niin paljon. Minä kirjaimellisesti luin kaikki kolme neljässä päivässä ja vain itkin lopussa. Olen tosi, tosi innoissani ollessani osa sitä."
Suzanne Collinsin bestseller-trilogian fanina 27-vuotias Sucker Punch-tähti on selvästi mieltynyt kovanaamaiseen hahmoonsa, vaikkei hän kauheasti halunnutkaan puhua siitä, miksi rakastaa Johannan näyttelemistä.
"Joo, palaamme asiaan, kun siitä on enemmän sanottavaa", Malone sanoi ennen kuin lisäsi olevansa keskellä tiukkaa treeniohjelmaa valmistautuakseen kaikkiin roolin edellyttämiin fyysisiin  vaatimuksiin.
"Voi kyllä, olen tiukassa [treenissä], mutta innoissani", hän sanoi. "Rakastan sellaisia asioita. Sucker Punch sai minut kuntokuurin pariin ja nyt minä tavallaan himoitsen sitä."
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti