sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Elizabeth Banks puhuu Vihan liekkien näyttelijöistä yms.


MSN Movies haastatteli Elizabeth Banksia liittyen Vihan liekkeihin; uusista näyttelijöistä, uudesta ohjaajasta ja Effien asuista.
Vihan liekeistä on tullut muutamia casting-ilmoituksia. Oletko pitänyt silmällä keitä on valittu ja mitä mieltä olet?
Kyllä olen ja olen tosi innokas näkemään, keitä muita saadan mukaan. Roolitus on ollut mahtavaa. Roolitusprosessi on tuottanut uskomattoman näyttelijäkaarrin alkaen Jenniferistä (Lawrence) ja Liamista (Hemsworth) ja Joshista (Hutcherson) ja sitten Woody (Harrelson), minä ja Lenny (Kravitz). Minusta vain tuntuu, että näyttelijäkaarti on uskomaton ja nyt meillä on tietysti Philip Seymour Hoffman [Plutarch Heavensbee] ja kaikki nämä muut upeat nuoret tribuutit. Jena Malone [Johanna Mason] tulee olemaan fantastinen. Joten prosessi, joka on tuottanut hienon joukon ihmisiä, on mahtava.
Oletko tavannut uuden ohjaajan, Francis Lawrencen, ja kuullut suunnasta, johon hän haluaa viedä jatko-osan?
Olen tavannut hänet ja puhuimme jatko-osasta, Vihan liekeistä, ja hänen suunnitelmistaan. Se oli tosi innostava keskustelu. Olen jo ollut joissain sovituksissa, joten olen jo nähnyt osan Effien uudesta puvustosta ja kaikki mitä voin sanoa on, "Vau, vau, vau!" Vau-kerroin vain vahvistuu.
Tiffany haluaa tietää: Milloin ilmoittaudut kuvauspaikalla aloittamaan kuvaukset ja tiedätkö, missä kuvauspaikka tulee olemaan?
En tiedä tarkalleen, missä kuvaamme, mutta tulemme kuvaamaan toisen elokuvan Georgiassa ja Havaijilla. Aloitamme kuvaukset syyskuussa.
On vaan turvallista sanoa, että Elizabeth on innoissaan uuden pukusuunnittelijan, Trish Summervillen, luomuksista? :D

Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti