sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Uusi ylläpitäjä on löytynyt!

Haku on nyt päättynyt ja Sysimarjalle on löytynyt uusi ylläpitäjä! Haluan kiittää kaikkia kiinnostuneita, oli mahtava nähdä, että halukkaita löytyi. Olisin mielelläni ottanut ylläpitoon vaikka kaikki hakijat, mutta nyt oli tosiaan haussa vain yksi ylläpitäjä, eikä tekemistä todennäköisesti riittäisi useammalle.

Uusi ylläpitäjä siis löytyi ja olen innoissani! Tämä syyskuu on minulle todella kiireinen ylioppilaskirjoitusten takia ja olen helpottunut siitä, että joku huolehtii Sysimarjan päivityksistä, vaikken minä aina kerkeäisikään. Ja vaikka aikaa pitäisi riittää taas lokakuun alusta lähtien tuttuun, apu ei ole koskaan pahitteeksi silloinkaan!

Niin ja teitä varmaan kiinnostaa kuka tuli valituksi? Jatkossa Sysimarjan päivityksestä vastaa minun (ja joskus Iidan ja Jannin) lisäksi Sofia! Hän lähetti pitkän ja hyvin yksityiskohtaisen hakemuksen, josta välittyi hyvin hänen innostuksensa niin tehtävää kuin itse Nälkäpeliä kohtaan. Itse asiassa hänen hakemuksensa oli vieläpä ensimmäinen, lähetetty vain noin kolme tuntia hakuilmoituksen julkaisemisen jälkeen!

Kiitoksia vielä kerran hakemuksen lähettäneille ja TERVETULOA SOFIA! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti