lauantai 14. joulukuuta 2013

Sam Claflin puhuu Finnickistä ja Matkijanärhestä

SFX Magazinen uudesta numerosta löytyy Vihan liekkien arvostelu ja sen rinnalta myös lyhyt Sam Claflinin haastattelu. Siinä hän puhuu mm. Finnickistä ja Matkijanärhestä.
Mikä sinuun vetosi Finnickin näyttelemisessä?
Se, että näyttelin hahmoa, jonka takia minun piti olla hyvässä fyysisessä kunnossa ja joka haastoi minua taistelupuolella. Finnick on myös niin monimutkainen, hänessä on huonoja ja hyviä puolia, joten saan näytellä hahmoa, johon ei aivan luoteta. 
Oliko fyysinen valmistautuminen suuri muutos päivittäiseen rutiiniisi?
Joo, olen englantilainen, joten pidän oluesta ja jouluaterioista! Mutta Finnickiksi treenaamisessa oli loistavaa se, että minulla ei ollut aikaa syödä eikä juoda, koska olin kirjaimellisesti salilla. Se oli hyvällä tavalla aikaa vievää.
Juuttuiko fanien vastustus sinun valitsemisestasi päähäsi?
Minun täytyy myöntää, että olen yksi niistä ihmisistä, joka luki netistä minun valinnastani Finnickiksi. Se yllytti minua, joka kerta kun joku sanoi,"Hän on niin ruma! Hirtän itseni!" Fakta on, että se sai minut työskentelemään kovemmin todistaakseni heidän olevan väärässä. Tykkään ajatella, että monet ihmiset ovat muuttaneet mielipidettään siitä, että tämä englantilainen sai roolin.
[JUONIPALJASTUS!] Kolmannessa kirjassa, Matkijanärhessä, Finnickiä odottaa häijy loppu. Oletko yhtään huolissasi siitä?
Joo, siinä se on juttu. Luulen, että veljeni on tosi innoissaan siitä kohtauksesta! En malta odottaa seuraavan osan kuvausten aloittamista, sitä, että minut heitetään taas porukkaan ja Francisille työskentelyä. Hänen kanssaan työskentely on minusta pelkkää iloa. Jännittävää.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti