torstai 19. joulukuuta 2013

Julianne Moore puhuu Matkijanärhen parissa työskentelystä


Julianne Moore, joka näyttelee presidentti Alma Coinia, puhuu She Knowsin haastattelussa hieman Matkijanärhi-elokuvissa työskentelystä muiden asioiden ohessa:
"Nälkäpeli on tosi loistava. Lapseni ovat siinä iässä, että he lukevat ja he rakastivat kirjoja. Siispä olen innoissani siitä, että olen mukana jossain, mistä he nauttivat", sanoo Moore. "Jennifer Lawrence on vain mahtava. Hän on niin lahjakas ja fiksu ja hauska. Hän ansaitsee joka sekunnin huomiosta, jonka hän saa."
"Olen onnekas, koska työni on joustavaa. Työskentelen kotonani New York Cityssä niin paljon kuin pystyn. Minä joko valitsin juttuja Manhattanilla tai sellaisia, joissa vain liikkua helposti edestakaisin. Nälkäpelin kohdalla menen Atlantaan ja kuvaan parin päivän ajan, sitten olen kotona kolme päivää ja niin edelleen."
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti