torstai 26. joulukuuta 2013

Jennifer Lawrence nimetty vuoden viihdyttäjäksi


Associated Press on valinnut Jennifer Lawrencen vuoden viihdyttäjäksi vuosittaisen tutkimuksensa perusteella! Tutkimukseen vaikuttavat heidän sanomalehti- ja tv-/radiolähetysjäsenensä ja tilajaat, jotka äänestivät Jenniferin vain yhdellä äänellä ohi Miley Cyruksesta.
Mutta Lawrence - joka aloitti vuoden voittamalla parhaan naisnäyttelijän Academy Awardin, ruokki lipunmyyntiä Nälkäpeli-sarjan sankarittarena Katniss Everdeeninä ja päätti vuoden 2013 kriitikoiden ylistämällä suorituksella American Hustlessa, joka ansaitsi juuri Golden Globe- ja Screen Actors Guild Award-ehdokkuudet - hurmasi faninsa kaikkialla vilpittömällä avoimuudellaan.
Hän on myös muotilemmikki - Diorin muusa - joka päätyi otsikoihin keijukampauksellaan. ("Se oli oudoin asia, joka minulle on koskaan tapahtunut", hän kertoi äskettäin Jon Stewartille.)
Tämä meni kyllä oikeaan osoitteeseen, vai mitä?

Lähde

4 kommenttia:

  1. Meni kyllä todellakin oikeaan osoitteeseen:)! Voisitko, Mira suomentaa minulle yhden kohdan 'We Remain' kappaleesta;) osaan sen itse suomentaa jotenkin mutta jotkin kohdat eivät oikein onnistu;( ja haluisin kovasti kirjoittaa sen myös suomeksi Nälkäpelivihkooni johon kerään kaikkia kivoja lausahduksia sun muuta:)? Eli tämän toivon sinun mahdollisesti suomentavan: "So burn me with fire, drown me with rain I'm gonna wake up screaming your name yes, I'm sinner yes, I'm saint whatever happens here, whatever happens here, we remain." Olisin todella iloinen jos voisit suomentaa minulle tuon kohdan:)!

    -KatnissEverdeen<3forever

    P.s. Blogi on loistava ja ilahduttaa minua kovasti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä suomennus:" joten polta minut tulella, hukuta sateella aion herätä huutaen nimeäsi kyllä, olen syntinen kyllä olen (jotain) mitä tapahtuukaan täällä, mitä tapahtuukaan täällä, me edelleen. Sori toi jotain, kääntäjä ei käännä sitä...

      Poista
    2. Anonyymi 1, mukavaa että pidät blogista! Tässä toinen suomennos tuosta pätkästä: "Joten polta minua tulella, hukuta minut sateella. Tulen heräämään huutaen nimeäsi. Kyllä, olen synnintekijä, kyllä, olen pyhimyss. Mitä ikinä tapahtuukaan täällä, mitä tapahtuukaan täällä, me jäämme/pysymme." :)

      Poista