sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Jennifer Lawrencen puhuu Nälkäpelien päättymisestä yms.


USA Today haastatteli Jennifer Lawrencea, joka puhui uudesta elokuvastaan American Hustle, elämästä, tähteydestä sekä Nälkäpeli-elokuvien päättymisestä.

Tähteydestä
"Minä vain tulen allergiseksi sellaiselle asialle. Kun ihmiset kohtelevat sinua eri tavalla, vaikkei sinusta tunnu yhtään erilaiselta, on tosi vieraannuttavaa. Voit nähdä tavan, jolla he katsovat sinua. Voin nähdä, jos ympäröin itseni sellaisilla ihmisillä ja sen takia muutos tapahtuu", hän sanoo. "Minä löydän ihmisiä, jotka eivät muutu. Niin saan oman todellisuuteni."
[...]"Kukaan ei kohtele sinua erilailla [kuvauspaikoilla]. He näkevät julkkiksia koko ajan. Erityisesti Nälkäpelissä ihmiset ovat tunteneet toisensa vuosien ajan. Tunnen olevani oma itseni", hän sanoo.
American Hustlesta
"Rosalyn huutaa ja juo aina, etkä tiedä miksi. Ensimmäinen askel oli tehdä hänestä nuori, uskonnollinen ja joku, jolle voisin antaa anteeksi. Hän on tyhmä kuin kettu. Hän ei tiedä, että asiat voisivat olla toisin. Hän ei ymmärrä tekojensa seurauksia", sanoo Lawrence. "Hän päättää olla sokea joitakin asioita kohtaan ja minä tunnen sellaisia naisia. Tiedäthän, sellaiset naiset, jotka löytävät itsensä tosi dramaattisista tilanteista ymmärtämättä miksi."
[...]"Sain valita loman ja tämän elokuvan väliltä. Minun olisi todennäköisesti pitänyt valita loma, mutta tämä oli melkein parempaa. Se oli kuin luovaa adrenaliinia", sanoo Lawrence. "Se oli yksi elämäni parhaista luovista ajoista. David [O. Russell, ohjaaja] olimme puhelimessa tunteja, luoden häntä yhdessä. Hän oli suosikki-ihmiseni olla "actionin" ja "cutin" välillä. En ole ollut onnellisempi."
Nälkäpelien päättymisestä
"En ole niin varma vain Katnissista (kuin) kaikista ihmisistä. Ja pojistani. Katso poikiani", hän sanoo vetäisten esiin iPhonensa näyttääkseen kuvan itsestään halailemassa Liam Hemsworthin ja Josh Hutchersonin kanssa. "Odota, minulla on viesti, jota et voi nähdä. Tulen kaipaamaan sitä. Enkeleitäni. Olen äitikissa ja he ovat pentujani."
Mitä seuraavaksi?
"Olen rakentanut urani. Minun täytyy rakentaa ihmiselämäni. Minun täytyy hankkia talo ja lähestyä ympärilläni olevia ihmisiä ja olla työskentelemättä vähän aikaa", hän sanoo.
Hänen tehtävälistansa kärjessä: kodin ostaminen, kun hän päättää kaksiosaisen Nälkäpeli-sarjan päätösosan, Matkijanärhen, kuvaukset kesäkuussa. 
Loput haastattelusta voi lukea täällä. Eikö olekin kauheaa, miten nyt jo puhutaan Nälkäpelien päättymisestä?

Lähde

4 kommenttia:

  1. Mä en oikeesti tiedä, miten voi enää elää matkijanärhen 2 osan jälkeen! :/ Tuntuu ihan hirveeltä, että tää päättyy joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanos muuta! ihan kamalaa! ); mä en pysty edes ajatteleen sitä kun nälkäpeliä ei enää oo koska se on vaan niin kauheeta.. toisaalta on siis ihan hyvä, että matkijanärhet tulee vasta vuoden ja kahden vuoden päästä koska sit se ei oo niin nopeesti ohi.. vaikka oikeesti haluun nähä ne molemmat nyt heti, ääääääää D:

      Poista
  2. Voi eiiii :'( en kestä kun ne loppuu :'( tietääkö joku onko jossain lehdessä tullut uusia julisteita?? Mielellään kävisin ostamassa seinän peitoksi...:)

    VastaaPoista
  3. Eihh :'( Miks nyt jo pitää puhua niiden loppumisesta? D:: Täytyy sanoo, et Jen on fiksu. Mut kun se pitää taukoo eikä tee leffoja, niiin en pärjää :C D:: Äää sit kun 2 osa on tullu, tuntuu, et kaikki loppuis!!

    VastaaPoista