perjantai 11. lokakuuta 2013

Willow Shields puhuu Primistä ja Nälkäpeleistä

Teen Vogue haastatteli Willow Shieldsiä, joka kertoi pieniä yksityiskohtia Primin näyttelemisestä yms. Lehden kyseinen numero tulee myyntiin 5.11.2013 ja täältä voit halutessasi tarkistaa lähimmän sitä myyvän lehtipisteesi. Tällaisia juttuja Willow kuitenkin kertoi:
Primin roolin saamisesta:
"Se oli hulluin ja mahtavin tunne ikinä. Mutta olin myös peloissani."
Jennifer Lawrencen tapaamisesta:
"Jennifer sanoi, 'Minä olen kuvauspaikalla sinun isosiskosi. Jos tarvitset jotain vinkkejä, se on ok.' Ei voisi olla parempaa ihmistä, jonka kanssa työskennellä."
Vihan liekeistä ja siitä, mikä auttaa häntä Primin näyttelemisessä:
"Näyttelijäkaartin tunteminen etukäteen auttoi ja ymmärsin Primiä paremmin. Siskoni, Autumn, ja minä olemme kaksosia ja yritän ottaa hänet mukaani kaikkialle. Dramaattista kohtausta kuvatessa, esimerkiksi elonkorjuuta, kuvittelen sen tapahtuvan Autumnille oikeasti. Se, että on sisko, auttaa tässä roolissa."
Matkijanärhestä:
"Se, mitä Primin täytyy tehdä Matkijanärhessä, tulee olemaan oikea haaste. Mutta minä rakastan haasteita."
Elämästä Nälkäpelin jälkeen:
"Haluaisin kokea normaalin lukion. Mutta jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, päädyn todennäköisesti jatkamaan kotikoulua, koska näytteleminen on intohimoni."

3 kommenttia:

  1. Aww Willow on niin söpö ja ihana! (: Olis niin kivaa päästä ittekkin näyttelemään... :)

    VastaaPoista
  2. Onpas Prim kaunis! Kasvanut nuori naisen alku!

    VastaaPoista
  3. Willow on paras ja kaunein ja kaikkee. Mukavaasaada tietää näitäkin :)

    VastaaPoista