torstai 3. lokakuuta 2013

Stephanie Leigh Schlund puhuu Vihan liekeistä ja näyttelemisestä


Hydrogen-lehti keskusteli Stephanie Leigh Schlundin (Cashmere) kanssa näyttelemisestä, elämästä ja Vihan liekeistä. Vihan liekkeihin liittyvä osuus suomennettuna alla, loput voi lukea täällä!
Puhutaanpa Vihan liekeistä. Ensiksi, miltä tuntuu olla tämän hullun, fanien ja elokuvan valtaisan suosion aiheuttamassa myrskyn silmässä?
Se on ollut villiä menoa! Kun sain roolin, minun täytyi pitää se omana pienenä salaisuutenani kunnes valintani julkistettiin, mutta mikään ei olisi voinut valmistella minua tähän.
Näyttelet vyöhykkeen 1 tribuuttia Cashmerea. Ja Cashmere ja hänen veljensä Gloss (Alan Ritchson) taistelevat Jennifer Lawrencen ja Josh Hutchersonin hahmoja vastaan elokuvan 75. Nälkäpelissä, neljännesjuhlassa. Kerro minulle kaikki Cashmeresta?
Cashmere on massamanipuloija, joka käyttää kauneuttaan saadakseen mitä haluaa. Hän on vyöhykkeeltä 1 ja häntä on syntymästä asti treenattu taistelemaan ja hän on myös luonnollinen tappaja, joten se on kuin tupla-annostus. Hän pelkää tuskin mitään ja hänen itsevarmuutensa koituu ehkä hänen kohtalokseen. Jenniferin (Lawrence) kanssa oli hienoa työskennellä. Hän on Cashmeren arkkivihollinen, koska Katniss voittaa sydämiä puolelleen ja Cashmere yrittää tehdä saman, kun hän tarvitsee ääniä pysyäkseen pelissä.
Näetkö Cashmeressä yhtään itseäsi?
Minulla ei olisi paljon ystäviä, jos näkisin [nauraa]! Voin samaistua muodin tasolla, mutta se onkin siinä!
Odottamattomin hetki Vihan liekkejä kuvatessa...
Tiedätkä millaista on tuijottaa hevosen peräpäätä kolmen päivän ajan [nauraa]?
Mikä tieto yllättäisi meidät?
Harjoittelin Nälkäpeliä varten ja minun piti oppia heittämään vasemmalla kädellä. Minä maalaan, joten kun kuvaukset loppuivat, aloin maalata vasemmalla kädellä. Katsotaanpa, en tykkää syklaasta enkä voi istua niin, että ovi on selkäni takana.
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti