tiistai 1. lokakuuta 2013

Salaisuuksia Vihan liekkien kulissien takaa

Seventeen-lehti paljastaa yksinoikeudella kymmenen salaisuutta Vihan liekkien kuvauksista! Tällaisia juttuja näyttelijät kertoivat:

  1. "Kun katsoin "playbackin" minun ja Jenniferin välisestä suudelmasta, siinä oli mukana kuolavana ja se oli niin ällöttävää! Kuvaushetkellä en tajunnut mitä tapahtui." - Josh Hutcherson, Peeta
  2. "Meillä oli hauska peli, jota tapasimme pelata kulisseissa. En edes tiedä mistä se alkoi! Eli, joku teki ok-merkin kädellään ja piti sitä hyvin matalalla ja jos joku näki sen, hän työnsi sormensa siihen. Se kuulostaa naurettavalta, mutta sitä kesti koko kuvausten ajan!" - Lenny Kravitz, Cinna
  3. "Lenny Kravitz oli suurin herrasmies kuvauspaikalla. Hän auttoi aina tyttöjä, kuten vetämällä heidän tuolinsa heitä varten. Jos kävelimme molemmat, hän pysähtyi aina ja antoi minun mennä ennen häntä - sellaisia pieniä juttuja." - Willow Shields, Prim
  4. "Minulla ei ole onnenkalua, jonka olisin ottanut mukaan kuvauksiin, mutta toin kaiutinsarjani! Toin kannettavan, langattoman kaiutinsarjani, koska minulla täytyy olla musiikkia kaikkialla." - Josh Hutcherson, Peeta
  5. "Harjoittelimme paljon taistelulajeja. [Elokuvassa] on paljon koreografiaa, jossa pyörin ja kierin ympäriinsä ja huidon [veitsillä]. Se vaati veronsa, mutta se oli tosi hauskaa!" - Alan Ritchson, Gloss
  6. "Pidin yhden jutun. Cinnalla oli joissain kohtauksissa nahkatakki, joka minun oli pakko saada. Varmistin, että se tuli mukaani." - Lenny Kravitz, Cinna
  7. "Päivinä, joina minulla oli joitain vammoja - mitä tapahtui kuvauksissa paljon! - vei 20 minuuttia tehdä meikki [kasvoilleni]. Tatuointieni peittäminen lisää siihen puolitoista tuntia." - Josh Hutcherson, Peeta
  8. "Meillä oli paljon vapaa-aikaa kuvauspaikalla, joten tribuutit ja minä hengasimme kaikki yhdessä ja katsoimme elokuvia. Alan Ritchson [Gloss] ja minä jaoimme asuntovaunun, joten ihmiset valuivat meitä kohti. Joku oli aina vaunussamme!" - Stephanie Leigh Schlund, Cashmere
  9. "Jen tykkäsi pilailla kustannuksellani - hyvällä tavalla! Hän kysyi minulta aina kaikesta, mitä elämässäni tapahtui, kuten koulusta. Samoin Joshin ja Liamin kanssa. He ovat kuin sisaruksiani, paitsi ettemme tappele!" - Willow Shields, Prim
  10. "Runsaudensarvi-kohtauksen kuvaaminen vei meiltä viikkoja ja taas viikkoja. Se on tavallaan hassua, koska asia joka voi elokuvassa olla vain viisi sekuntia vei meiltä todennäköisesti puolitoista viikkoa kuvata. Minulle se on muistojen kuukausi, mutta jotkut osat [elokuvassa] tulevat vain menemään ohi niin nopeasti!" - Alan Ritchson, Gloss

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti