perjantai 4. huhtikuuta 2014

Jena Malone puhuu Nälkäpeli vs. Divergent -vertailuista ja kertoo haluavansa oman figuurin


Jena Malone puhui Cosmopolitanin uudessa haastattelussa mm. Nälkäpelin ja Divergentin vertailuista, toimintafiguureista sekä musiikista. Suuri osa haastattelusta löytyy suomennettuna alta ja loputkin voi lukea englanniksi täällä!
Sait juuri Inherent Vicen kuvaukset päätökseen ja työskentelet edelleen Matkijanärhen parissa. Miten löydät aikaa myös musiikkisi työstämiseen?
Se on ollut siunaus, koska Nälkäpelin kanssa minulla on paljon vapaa-aikaa. Olen työskennellyt ehkä noin kaksi päivää kuussa sen parissa, joten minulla on ollut paljon aikaa, jona en ole voinut etsiä uusia projekteja ja minulla on siten ollut paljon aikaa työstää musiikkia.
[...]Oletteko sinä ja sinun näyttelijäystäväsi Nälkäpelistä koskaan menneet laulamaan karaokea yhdessä?
Ei, luulen että olemme tehneet kulisseissa enemmänkin juttuja tavallaan ärsyttämisen vuoksi. Ei välttämättä laulamisen mielekkyyden vuoksi. Kun meiltä loppuvat tavat, joilla ärsyttää toisiamme, alamme käyttää musiikkia aloituspanosten korottamiseksi. Tarkoitan, Jennifer Lawrence, et voi koskaan tietää mitä hänen suustaan tulee. Esimerkiksi joskus hän laulaa laulua ja sitten me kaikki laulamme. Se vain tapahtuu.
Mitä ajattelet kaikista Nälkäpelin ja Divergentin välisistä vertailuista?
En ole lukenut enkä nähnyt Divergentiä. Periaatteessa saan kaikki suositukset popkulttuuri-ilmiöistä siskoltani, joka on 16, eikä hän suositellut sitä, joten pysyin poissa siitä. Hän pumppaa minut täyteen tietoa suosituista jutuista, mikä on mahtavaa. Olen melkein 30, joten olen kuin, "En tiedä, onko tämä suosittu?"
Miltä tuntuu, että sinusta on toimintafiguuri?
Johannasta ei ole sellaista! Se, joka on olemassa, oli fanin tekemä. [Kun näin sen] soitin Lionsgatelle ja olin kuin, "Mitä?! Ette kertoneet minulle!" Mutta he eivät koskaan tehneet sellaista. Olin niin vihainen. Minusta tuntuu kuin olisin yksinäinen lapsi nurkassa, joka vain haluaa toimintafiguurin.
Heidän pitäisi tehdä Johanna-barbie Katnissin seuraksi.
Niinpä! Sitä minä yritän sanoa. Luota minuun, olen yrittänyt. Minusta tuntuu, että he voisivat tehdä vain yhden, minulle. Minun pitäisi saada vähän fanien tukea tässä.
Kuulutko Team Peetaan vai Team Galeen?
Oh, kuulun Team Katnissiin.
Jos Johanna ja Katniss tappelisivat, kumpi voittaisi? 
Siis tietenkin Johanna voittaisi. En kuitenkaan saa voittaa. Minun pitäisi hävitä tappelu, koska minun täytyy pitää hänet hengissä. Joten Katniss voittaisi, mutta vain koska antaa hänen voittaa. 
Lähde 

3 kommenttia:

  1. Ite en vartais Divergenttii nälkäpeliin vaan Lumoavaan kiroukseen. Kummatkaan ei yllä suomessa ihan samalla tasolle kuin twilight ja nälkäpeli, ja onhan niissä molemmissa kirja tullut vasta kuukautta ennen elokuvaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Divergentiä verrataan Nälkäpeliin todennäköisesti lähinnä dystopisen maailman vuoksi. Mutta totta on, ettei Divergent-elokuva ole USA:ssakaan yltänyt Nälkäpelin tasolle, mutta meni sillä paremmin kuin Lumoavalla kirouksella. :)

      Poista
  2. Omasta mielestä nälkäpeli kirjat on paremmin tehty ja leffat paremmin toteutettu

    VastaaPoista