tiistai 19. marraskuuta 2013

Ethän juonipaljasta Sysimarjassa!


Vihan liekit saapuu huomenna valkokankaille täällä Suomessa, mutta osa on saattanut nähdä sen jo ennakoissa (kuten tänään illalla Helsingissä). Käyttäjiltä ja ylläpidolta tuleekin nyt vilpitön pyyntö: Ethän levitä oleellisia juonipaljastuksia Sysimarjassa! On todella ikävää, jos on ostanut lipun ja odottanut elokuvaa, ja sitten saakin tietää yksityiskohtia etukäteen chattilaatikon kautta. Moni on kirjan lukenut, mutta sieltä löytyy niitäkin, jotka seuraavat vain elokuvia. Lisäksi toteutustapa eroaa aina mielikuvista, joten kirjankin lukeneilta ilo on helppo pilata.

Elokuvasta saa totta kai keskustella, mutta suosittelen sen tekemistä foorumilla (osio elokuvat -> leffahypetys). Varmistetaan näin kaikille mahtava katselukokemus! Luotan, että Sysimarjassa pyörii järkevää väkeä (:

Ei sitten muuta kuin hyvää ensi-iltaa keskiyöstä alkaen. Minä lähden tästä jo valmistautumaan ja toivotan kaikille mahtavia elokuvahetkiä!

12 kommenttia:

  1. Hyvä juttu! -liekehtivä tyttö ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitoksia tästä TODELLA PALJON! :D Upeaa että muutkin ovat ajatelleet tätä. Mietin jo etten uskalla tulla tänne ku joku kuitenki möläyttää, jotain jota en olisi halunnut kuulla, joten nyt tänne uskaltaa tulla peloitta! :) Itse kun näes pääsen näkemään elokuvan vasta lauantaina. ;) Kiitos vielä kerran. :D

    //Ihanaa gaala iltaa kaikille jotka sinne pääsevät!! Olisi kiva kuulla sieltä sitten tunnelmia jälkikäteen. :) Oon teille gaalailioille sika kade. ;)

    VastaaPoista
  3. En paljasta (: ! Mut on pakko sanoo et hieno oli!! :):)

    VastaaPoista
  4. Gaalassa olin, ja HIENOIN ELOKUVA IKINÄ!!<3<3<3 Mä oon edelleen shokissa ja ja....oh god.......<3<3

    VastaaPoista
  5. Olin myös gaalassa, mutta oon niin SANATON ja KAIKKI TUNTEET PÄÄLLÄ vieläkin, että en edes pystyisi spoilaamaan vaikka haluaisinkin (enkä edes haluaisi, koska tiedän että se latistaa tunnelmaa ja jännitystä ja sitä kokemusta, jos tietää kaiken etukäteen). Mutta pakko sanoa sen verran, että SE OLI IHAN HUIKEA, MIELETÖN, MAHTAVA, TÄYDELLINEN!!! ♥♥♥♥ AAAAGH, OON VIELÄKIN NIIN FIILIKSISSÄ :D♥

    VastaaPoista
  6. Mä olin kans gaalassa ja haluan kiittää vielä ku sain ne liput voitettua tästä Sysimarjan kilpailusta! Se oli aivan MIELETTÖMÄN UPEE! SE OLI TÄYDELLINEN! uuh, MÄ MEEN NIIN KATTOON UUDESTAAN SITTE lähempänä paikkakunnalla. Tuli tehtyy helsinki reissu Etelä-pohjanmaalta hesaan :D Se oli MIELETON! MENKÄÄ KATTOON JA NOPEESTI, HALUATTE SAADA TÄMÄN FIILIKSEN SEN LEFFAN JÄLKEEN! Ja musta se voitti jopa titanicin, PARAS LEFFA ELÄISSÄNI! ja Finnick/Sam/Johanna <3

    VastaaPoista
  7. Voi ei olin just kattomassa sen ja oon ihan puolikuollut! Tää oli niin ihana! Matkijanärhen pitäisi tulla jo! Peeta on niin ihana!!!! Mä en varmaan saa nukuttua viikkoon! Alan pian itkeä kun oli niin valloittava kokemus! Ja jossain ihanassa kohtauksessa tuli aivan sellainen fiilis että voisi tulla kolmonen heti perään! <3<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!! Mä en pysty käsittelemään näitä mun fiiliksiä!! Oon yhtä aikaa ihan järjettömän onnellinen, surullinen, tyhjä olo, Katniss-fiilis, Peeta I love you-fiilis ´ja haluan nyt heti päästä kattomaan uudestaan!!! MÄ ELÄN NÄLKÄPELILLE!<3<3

      Poista
    2. Joo ihan sama fiilis! Mun mieleen ei nyt mahdu mitään muuta kuin vaan tuo elokuva! Oon aivan räjähtämässä kappaleiksi ja oon niin surullinen siitä lopusta tavallaan vaikka oli ihana elokuva. Ja välissä tosi kauhea! Mutta tykkäsin. Ja oli mun mielestä paljon parempi kuin Se nälkäpeli. Vaikka kirjoista en siitä niin paljon tykännytkään! Mutta nyt vaan alan odottaa dvd:n ilmestymistä. Sitä odotellessa mä voisin varastaa Peetan Katnissilta. ♡.♡

      Poista
  8. Ylläpitäjät!

    Eikö noille shokissa olleille juuri leffasta saapuneille voisi saada foorumiin jonkun oman paikan missä keskustella? Tosi ärsyttävää, kun chatti on koko ajan täynnä tyyliin tälläsiä viestejä; "mä en pystyny itkee vaikka itketti ja olin ihan shokissa mulla on niin tyhjä olo se oli maailman ihaninta itken täällä silmät päästäni ja oon edelleen shokissa vaikka leffa loppu jo 7 tuntii sitte!!!".
    Ymmärrän kyllä, että elokuva on ollut varmasti tosi tosi hyvä, mutta nuo viestit jo alkaa ärsyttää! + kiitos kaikki, kun ette oo spoilanneet! <3

    VastaaPoista
  9. Minusta tässä elokuvassa oli hyviä kohtauksia, mutta huomasi, että oli kiireellä tehty. Nälkäpeli oli harkitumpi ja hiotumpi kokonaisuus. Tässä Vihanliekeissä oli hienompia kohtia, mutta elokuvasta olisi saanut paremman jos sen leikkaukset olisi ollut joissakin kohdi paremmat ja joitakin otoksissa tunnelma olisi ollut aidompi. Ymmärrän ensimmäisen osan ohjaajaa, hän halusi juurkin keskustella ja tehdä eheän kokonaisuuden ja lyhyessä ajassa se on mahdotonta. Eli siksi ei halunnut ohjata toista osaa. Tästäkin elokuvasta olisi tullut loistava jos sitä olisi hiukan vielä hiottu. Nyt se on hyvä, mutta ei loistava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vittu se mikää "hyvä" oo, LOISTAVA!!!!!!!!!! anteeks toi kiroilu, ragesin vähä... anteeksi :)

      Poista