sunnuntai 18. elokuuta 2013

Lenny Kravitz odottaa Vihan liekkien näkemistä

Moviefone haastatteli Lenny Kravitziä hänen promotessa uutta elokuvaansa The Butler. Sen lisäksi hän puhui siitä, miten nykyisin pienet lapset tunnistavat hänet kaduilla ja kertoi työskennelleensä albuminsa parissa Vihan liekkien kuvausten käynnissä sekä kuvausten hauskuudesta.
Olin tänä vuonna Vihan liekit-paneelissa Comic Conissa, missä otit esille jotakin tosi mielenkiintoista: että nuoremmat lapset tunnistavat sinut näyttelijä Lenny Kravitzinä eivätkä muusikko Lenny Kravitzinä.
Joo, ensimmäistä kertaa se tapahtui kadulla Pariisissa. Se pikku lapsi tuli luokseni ja sanoi "Voi, Lenny. Hyvä luoja! Rakastan työtäsi." Minä ajattelen, 'Olet seitsemän.' Olin kuin, "Voi, todellako, sinulla on levyt?" Ja hän sanoi, "Ei, Nälkäpeli." Olen kuullut sitä yhä enemmän. Eräs tyyppi tuli pöytäni luokse vähän aikaa sitten ja sanoi, "Tyttäreni haluaisi todella saada kuvan kanssasi." Paikalle kävelee yhdeksän vuotias, jolla ei ole hajuakaan.
Sen pitää olla vähän outoa, koska sinut on vuosien ajan tunnettu muusikkona.
No, on siistiä, että nyt he löytävät myös musiikin.
[...] Joten löydät myös aikaa tehdä musiikkia?
Sain juuri albumin valmiiksi, kun olin tekemässä Vihan liekkejä - en suunnitellut tekeväni sitä; olin Atlantassa ja tykkään työskennellä omassa studiossani - menin studiolle ja päädyin äänittämään levyä yöllä. Joten kuvasin Vihan liekkejä koko päivän ja sitten menin suoraan takaisin töihin. Tein näin jotain kolmen viikon ajan.
Miten luulet sen vaikuttaneen luovaan ulosantiisi molemmissa - kahden asian tekeminen samaan aikaan ilman nukkumista?
Se toimi! Se todella toimi. Minun olisi pitänyt olla niin väsynyt. Tarkoitan, olin väsynyt, mutta olin niin luovasti latautunut, että se toimi.
Oliko sinulla enemmän itseluottamusta Vihan liekkejä tehdessä, se kun oli toinen Nälkäpelisi?
No, se oli tosi hauskaa. Se oli kuin olisi mennyt toisena vuonna takaisin kesäleirille ja nyt kaikki ystävänsä uudestaan. Näyttelijäkaarti, meillä todella on hyvät kemiat - me todella tykkäämme toisistamme. Meillä on uusi ohjaaja, Francis Lawrence, joten paikalla oli myös tuntematon. Mutta ensimmäisestä päivästä lähtien se oli mahtavaa. Hän otti ohjat ja hänen kanssaan työskentely oli upeaa. Meillä oli tosi hauskaa, kuten ensimmäistäkin tehdessä. Odotan innolla elokuvan näkemistä. 
Lähde

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti